A najväčšia sranda je, že trať ZV - BB bola dlhodobo plánovaná na zdvojkoľajnenie a elektrizáciu, akurát, že potom rýchloelektrizátori zhodnotili, že jednoduchšie bude stožiare nastrkať do toho priestoru uvažovanej druhej koľaje.
tak ono ide napriklad o to ci sa druha kolaj polozi vlavo od tejto (v pohlade ako to je), alebo vpravo, alebo sa bude posuvat aj cela jestvujuca trat.... co zas suvisi s tym ako su majetkove vztahy okolitych parciel, stavby, inzinierske siete.... zeleznica predsalen nie je taka husenkova draha ako elektricka zeby sa klukatila okolo kazdej vrby....
inac priklad na taketo (ne)rozmyslanie do buducna je napriklad umiestnenie stoziarov trakcneho vedenia na trati medzi Zvolenom a Banskou Bystricou, kde by doplnenie druhej tratovej kolaje tiez nebolo uplne na skodu....
mna by skor zaujimalo ci je vobec s druhou kolajou pocitane, alebo ked k tomu pride, bude treba vsetko co sa teraz robi(lo) rozbit a spravit nanovo....