Reply on: Andrej #19:
Nie je tomu úplne tak. Keď ti po meste jazdia autobusy v 10 náteroch, tak to môže napríklad pri turistoch pôsobiť, že sa jedná o vozidlá rôznych dopravcov, ktorí si nemusia uznávať cestovné lístky. Vizuálnu identitu určite kazí ja výzdoba kabína, za čo ale môže podľa mňa tradícia pridelovania vozidiel, vďaka čomu vodiči s nimi nadobudnú istý citový vzťah a majú pocit, že ten autobus je ich a môžu s ním robiť, čo sa im zachce (na prímeste je napríklad bežné, že vodič ide na dovolenku, tak nový autobus má tiež dovolenku a hradí ho záložný vodič s 15 ročným Crosswayom). Osobne mám pocit, že najväčší problém s balkanizáciou autobusov majú v Košiciach, kde hádam každá druhá NBčka má nejaký "tunning". Určite sa ale stotožním s tým, že pokiaľ by neboli peniaze na udržiavanie vozdiel vo funkčnom stave, tak hranie sa tu na vizuálnu identitu nemá zmysel.