O úplne inom prípade hovorím: chcem sa s niekým stretnúť, tak sa dohodneme, že to bude čase x na zastávke Veľký Draždiak. Ja prídem pešo, z nejakého dôvodu o 10 minút skôr, alebo druhá strana bude meškať. Posadím sa na zastávku a čakám. Príde električka, ale nenastúpim, pretože sa nepotrebujem odviezť, ale počkať osobu, s ktorou sa mám stretnúť. Navyše toto je zastávka z mesta. Minule som takto čakal rodinu na zastávke Sad J. Kráľa a tiež som tam bol asi o dve električky skôr, než prišli.
mozno, akurat ze na L3 je (alebo aspon pred zatvaranim vsetkeho bol) dopyt aj na opacnom konci vyssi ako vie pobrat jedna elektrickova linka v "standardnom" sietovom intervale..... takze nie je vylucene ak bude snahou zachovat jednolinovy variant ani to ze zostane len L3 s polovicnym intervalom....
Da sa to urobit aj tak ze linka 3 pojde rano naozaj kazde 2minuty rano ( Linka 7 sa moze zrusit tympadom) , sedlo 5 a poobede zase 3minuty. No toto rozbijanie intervalu elektriciek dufam nenastane. Tiez som zastanca dvoch liniek do Petrzalky. Aj Karlovka ma dve hoc tam je to z ineho dovodu.
Vikend jedna linka s 7-8 int. tiez nemusi stacit pre Petrzalku a ak dame L3 zase nejaky 5MIN interval a ostatne zostanu s 7-8 tak to rozbije system.
Aj keby zostal jednolinkový tak sa tam počíta s intervalom 2-3 min, čo ti jedna linka aj tak nepokryje čiže asi sa tam predĺžia 1 a 3, obe s 4-5 min int.
Prečo je na zastávke toľko ľudí, keď električka práve odchádza? Sa nepomestili? Či ten ujo s novinami a baba s mobilom sú takí začítaní, že si ju nevšimli?