Tiež som si to všimol, len neviem, či to má byť len pre autá z ČSPH, alebo aj pre autobusy. Ak by bolo pre autobusy, tak vtedy by tadiaľ mohli bez problémov zachádzať 70, aj 74.
Inak, nevie niekto, či je niekde dostupná kompletná PD pre D4R7, pretože zatiaľ som našiel iba nákresy cyklokoalície?
Táto zastávka je podľa mňa aj tak dosť ďaleko od Nového Ružinova, takže si myslím, že zachádzka 70 a 74 by asi veľmi nepomohla, ale pokiaľ by nebol problém so zápchami, tak by to možno šlo.
Nedalo by sa to vyriešiť tak, že by 70 a 74 v smere do mesta obslúžili zastávku v smere na Prístavnú, otočili sa na druhom kruhovom objazde naspäť a až potom sa pripojili na R7?
Vychádza to cca 1000m jazdy navyše, realisticky tak 1-2 minúty aj so zastavením.
Je to možné, ale to ešte potrvá pár rokov, takže dovtedy si asi obyvatelia od MHD odvyknú úplne. Druhá vec je, či je tam kde otočiť autobus (asi sa tam bude jazdiť po okružnej ceste). Dovtedy by tam mohli byť ukončené napr. nejaké skrátené spoje 70 (tam by hádam stačili aj sóla) spod Mosta SNP, čo by si však v špičke vyžadovalo asi 4 vozy. Mimo špičky by tam mohla normálne zachádzať klasická 70 do PB.
70, 74 by mali ísť v smere do VH po R7, z ktorej by mali zísť na kruháč (ten za podjazdom na fotke), odkiaľ by po tejto ceste prešli k veľkému kruháču. V smere do centra asi pôjdu rovno z veľkého kruháča na R7 a tadiaľto pôjde iba 87, ktorá bude pokračovať po novej komunikácii k prístavu, kde bude ešte jedna nová zastávka.
Situácia so zastávkami sa teda výrazne zhorší, nehovoriac o tom, že obsluha Nového Ružinova sa namiesto zlepšenia ešte viac zhorší. Nový Ružinov tak bude už v podstate úplne odrezaný od MHD.
Ako vlastne plánujú viesť linky 70 a 74? Pôjdu tadeto na Prístavnú a odtiaľ sa nejako vrátia na Bajkalskú k zastávke Prístavný most alebo existuje aj nejaká iná trasa a tadeto pôjde len 87?