Oboznamovať s detailami by sa mal zrejme Jezo, lebo pripájací pruh z Bratskej končí ešte ďaleko pred prenosným značením osadením v ostrovčeku a v mieste pripájania z I/61 je to už regulárny dvojpruh a nie pripájací pruh z Petržalky. Na foto už upravené do pôvodnej podoby, ale vodorovné značenie zostalo.
Tak to uz naozaj hranici so zakladnym mentalnym zdravim zrusit takyto pripajaci pruh. Sam tadial chodim a presne sa vidim v tej vochcavke, ci Superbe, ci co to je, lebo obdobnym sposobom by som odtial vysiel.
Ale ved odbocka z D2 na D1 ma aj mala len jeden pruh. Miestni odpornici sa asi neracili oboznamovat s detailami a pozriet si ze ten druhy pruh je pripajaci z Petrzalky z Bratskej.
Tu vidno že máme zbytočne dopravných inžinierov keď toto vie niekto navrhnúť, schváliť a uskutočniť. Aproppo, nezachytil som že by kapacitne nezvládala odbočka z D2 na D1 že musí tak skoro vzniknúť dvojpruh.
Nevybrali, podľa mňa majú silne na saláme a proporcionálne k platom a nezodpovednosti ich rozhodnutí sa k tomu tak stavajú. Keď už je niečo veľmi vážne tak to nejak pozlátajú. K úpravám riešení len pripomeniem ako sa narýchlo a z ničoho nič zrušilo obratisko Jungmannova a namiesto toho vznikla nejaká bulharská úvrať - tam nevadilo prerobiť projekt mestu ani EÚ? Nemohli prerobiť k lepšiemu riešeniu asi všetko okrem Molecky (tam počítam že objednávali koľaje vopred)?! Ešte som zabudol na nezmyselné podchody, keď posledných 5-10 rokov sa aj v našich zemepisných šírkach jasne hovorí že úrovňové riešenia sú kontraproduktívne, pritom tam stačilo zriadiť osvetlené priechody, ale s tými peniazmi od EÚ sa vždy vedelo šafáriť (namiesto toho mohli vymeniť niekoľko starých lámp z čias Husáka).
Toto je úplne na cezdržku. Nechce sa mi hrabať v normách ale myslím, že novo na cestách kategórie D a R ani nesmie vzniknúť pripojenie bez pripájacieho pruhu.
Ja to uz zacinam chapat tak, ze toto mesto (a tato krajina) si skratka vybrali tazsiu cestu, t.j. ked sa ucis na vlastnych chybach (a nie cudzich). A mozno ani nie tak vybrali, ako ze pri nasej zbojnickej a "to je problem niekoho ineho" povahe to tak holt vyslo. K tomu este dodam, ze aj s tymi chybami je to tak, ze aby si si bol naozaj, ale ze fakt, ze stopercentne isty, tak zopakujes tie iste chyby aspon 574x, ci si nahodou neprehliadol nieco ine, resp. ako ti prejde, ked to na niekoho hodis.
Tak určite nebola myslená ironicky, pretože ktokoľvek tu pravidelne diskutujúci (okrem mňa) by určite vedel na základe rácia a návštev iných miest navrhnúť skutočne násobne lepší projekt, pretože tento má neskutočné nedostatky - stĺpy do stredu chodníka dali aj na Borskej, povedal som si niekto tu je poriadne tupelo a tu je to je hneď na niekoľko stoviek metrov, chýbajúci betón na Molecke + úplné zlyhanie s úvraťou (viď navrhnutý metro spôsob), stĺpy na Damborského, neintegrové Lafranconi, úzke zástavky - a ejhľa projekt by bol úplne niekde inde a keby sa opravila do toho cesta a vydáždili chodníky + pamätalo na cyklistov tak nikto by si tu nemohol objektívne sťažovať, ale v 2020 dať takto lampy+semafory?!
Ta posledna veta ma taky ironicky podton. Ale ja tvrdim, ze uplne vazne by stacilo, keby citali diskusie a do projektov vniesli logicke argumenty. Napr. tu a este na skyscrapercity.
Presne, ale neskutočná logika, namiesto ponechania lámp mimo chodníka to teraz hasia "rozšírením" chodníka, tu sa niekto škrabe pravou rukou na ľavom uchu.. A nedá mi si nerypnúť - projekt počítal s rozšírením chodníka? Určite nie, veď predsa nevedeli aké normy platia Prosím mesto aby nabudúce oslovil iných diskutujúcich na iMHD lebo tí by to pripravili 100-násobne lepšie