Podľa mňa bohato stačilo použiť cieľ "ÚDRŽBA ZASTÁVOK", ktorý je viac ako vhodný. Nemôžme vedieť, či za reálne použitým cieľom nie je nejaký further marketingový ťah.
Neviem ako tu, ale v Brne za času RIS I nahadzovali 1 cieľ do vozidla 30 minút. Ja som ako dezinfekčné vozidlo videl aj 7125. Ak sa má každé ráno zabiť 30 minút nahadzovaním cieľa, lebo sa zoberie iná K2S, tak to naozaj nie je efektívne.
Mne sa napríklad MSC páči - Máme spoločný cieľ zabrániť šíreniu koronavírusu, Máme spoločný cieľ mať čisté vozidlá...dá sa na to aplikovať veľa.
Ale uznávam, že ako vraví Valec, Služobná jazda by tam bola lepšia ako MSC.
Na displejoch tiež mohla byť služobná jazda, a ten papier tam byť nemusel. Dezinfekčná čata snáď vie, čím prišla. Cestujúci si ten papier nevšimne a displeje ho len zavádzajú (ak mám raz spoločný cieľ s daným vozidlom, tak by ma tam mohlo aj odviesť, nie len okolo prefičať).
Ako si tú „otázku dňa“predstavuješ? Že pri tom štyria pracovníci musia stáť celých dvadsať štyri hodín stáť a presúvať bodku po bodke?
To že nejaký proces trvá určitý čas by nemalo byť prekážkou najmä pri takomto prípade kedy určite nápad s využitím vozidla na tieto účely nevznikol z hodiny na hodinu (vtedy by som bol ochotný prijať vytlačené označenie, ale tiež by som považoval za vhodné použiť väčšie, s lepšou čitateľnosťou – nielen teraz ale aj pri ostatných výpadkoch informačných systémov/tabúľ ktoré boli nedávno).
Navyše ako poukázal ramzi použitie tohoto konkrétneho cieľu tiež nieje zrovna šťastné, s čím súhlasím.
Nielen služobná jazda, ale prípadne aj údržba zastávok mohli byť použité – oba ciele sú inverzné a lepšie by upozornili na to, že nejde o vozidlo prepravujúce cestujúcich.
Keď už teda fakt sa nedá nahrať nový cieľ, lebo to nieje košíček ani nová mašinka.
To samozrejme nikto netvrdí. Zdravá kritika je vždy žiaduca. Avšak nemám pocit, že vety ako v #1 a #2 sú kritika, ktorá by podnik niekam posunula.
Aby sme si rozumeli, za formu ako-takej zdravej kritiky považujem napríklad vetu z vedľajšej diskusie: "Namiesto X55 by sa hodilo skôr X65, veď 55 tu v BA už ani nepremáva."
Väčšina tohto fóra (vrátane mňa) do fungovania DPB (úplne) nevidí. Môže to byť otázka 5 minút ale aj otázka dňa. Netreba zabúdať, že je to BUSE z roku 2000. Ak je to otázka dňa a sú tu iné priority, tak je myslím akceptovateľné, že využili už existujúci cieľ a "dezinfekčné vozidlo" dali len na A4.
Keď už je reč o transparente, v DPB by si mohli ujasniť používanie sloganu Máme spoločný cieľ - z marketingového hľadiska je nezmysel používať ho na označovanie retro- a iných jázd pre verejnosť a zároveň to hodiť na dezinfekčné vozidlo, kde by bolo logickejšie použiť "Služobná jazda".
Trocha mi to pripomína schizofreniu magistrátu, keď z kampane "zvládneme.to", ktorá sa pôvodne týkala obmedzení v doprave teraz spravili kampaň na boj s vírusom.
Víte kolko by to zabralo času nahrať nový ciel do dvoch električiek? To sa im neoplatí, ten jeden ľudo čo to obsluhuje má homeoffice, cestujúci a vodiči by to nepochopili, čata by netrafila naspäť do správnej električky (takto im stačí nastúpiť do tej s bielym ani čítať nemusá viedzet)...
Neviem, mňa to tiež vždy fascinuje aké komplikované sa zdá byť nahrať niečo na elektronické transparenty. Na elektronické transparenty, ktoré sa začali inštalovať práve preto aby uľahčili označovanie vozidiel, pre jednoduchosť ich zmeny.
Ako sa vždy nájdu dôvody prečo teraz zrovna nie...