Jama za podjazdom v smere ku Kauflandu je bezpredmetná, keďže sa bude musieť zasypať kvôli násypu na most cez Chorvátske rameno. A rovnako je aj tvrdenie, že zastávka vznikne už vo vyhĺbenej jame nepravdivé, keďže sa jama bude musieť najprv vykopať a cesta nadvihnúť asi o dva metre (ďalšie zemné práce), aby sa tam električka zmestila.
Ale súhlasím s tým, že toto riešenie je v porovaní variantov to lepšie, ale ak by bol ešte tretí variant, dalo by sa to vymyslieť efektívnejšie a lacnejšie. Takisto aj riešenie križovania s Rusovskou cestou, kde sa bude tiež zasypávať kvôli novej úrovňovej križovatke, pričom tam mohla ísť električka mimoúrovňovo, ak by sa len predĺžil most cez Chorvátske rameno o pár metrov, tým by sa zabezpečilo mimoúrovňové križovanie. Ale pri Draždiaku by akýkoľvek zárez alebo bariéra takéhoto typu bola viac na škodu.
Ale za križovatkou tá jama potom zas pokračuje. Podľa googlu to je 150m ktoré treba prekopať. Navyše na tej strane od Ch. ramena kde je kostol je terén vyššie ako na strane Kauflandu t.j ak bude pri kostole v jame, tak bude menej musieť klesať ku Kauflandu.
Škoda ,že sa do projektu nenavrhol podjazd aj pod Šintavskú tam by stačilo prekopať 100m aby električka vyliezla pred zdravotným strediskom na úroveň okolitého terénu.
Hej, ale končí asi sto metrov pred križovatkou s Pajštúnskou. A zas vykopaná jama pri Šintavskej sa bude musieť zasypať, lebo tam električka stúpa na úroveň cesty.
Priatelia, riešite prkotiny. Mňa zaujalo, že cestujúci majú chodiť na zastávku električky po schodoch. Prečo nejdú radšej podjazdom alebo nadjazdom autá?