Čit! Toto nie sú dvojjazyčné názvy žst. V tejto problematike sa pán minister vecí dopravných až tak dokonale neorientuje. Ale keby tam (vo funkcii) pobudol ešte zo tri-štyri volebné obdobia, tak si ju možno aj naštuduje.
Úplne rovnaká sprostosť ako vzduchovody plánované od zmeny GVD.
To si naozaj niekto zo ZSSK alebo MD myslí, že plesnivá laminátka a tri ešte plesnivejšie Bymáky budú atraktívne pre potencionálne nových cestujúcich?
Kto bude obchádzať pol BA z Petržalky cez ÚNS a BNM? Prvé dva týždne šotouši, potom ani tí nie...
Podstatne rozumnejšie by bolo ťahať v HODINOVOM takte vlaky (Hegyeshalom-)
Rajka - Rusovce - Petržalka - ÚNS - BNM, bárs aj v bagete alebo v Jenbacheri a tú "diaľnično-obchvatovú" posilu uknčiť na BNM.
Určite viac ľudí pôjde z Rajky za most, ako z PK alebo SC za ten istý most v protismere.