a tvrdit ze nad bratislavou boli v tom case iba dve lietadla, to uz radsej nekomentujem
alebo ano, okrem LHR-BUD tam bolo aj BCN-SVO, BGY-VKO dokonca aj jedno B777F od Emirates Cargo.
hadas sa s niekym kto so zatvorenymi ocami rozlisi PW4000 od CF6?
nemusim, su aj ine stranky kde nemusis platit.
ak by si mal flightradar24 alebo vies o tych dalsich strankach tak vies ze to je let LHR-BUD,BA874, nezmenena vyska letu 29775 ft(ziadne stupanie 4000ft/m (alebo min?), alebo pristavanie na BTS).jaj este lietadlo G-EUUD, A320-232 ? ?
Keby si komunikoval slušne, tak ti sem hodím screenshot. Ale takto ti poviem len, že nájdi si to sám. V tom čase boli nad Ba dve lietadla. Cepov pôvodný wizz vo výške 3.500ft a Viedeň Kyjev vo výške 27.000 ft.
ani vyckavaci pattern nie je tak vysoko. je to jednoznacne nejaky prelet nejakeho lietadla. z tohto obrazku nevycitas nic. v pohode to moze byt napr. B737 od Turkish.
a naco by bolo dobre vyckavanie na BTS?ved tu pristane tak 30 lietadiel za den, inde mas viac za minutu.
Ma niekto predplatenu platenu verziu FlightRadaru aby pozrel ako islo toho 2. aprila? Nebol napr. vo vyckavaciom patterne, alebo sa v ten den nepouzivala ina draha?
ty si stal vedla drahy a o tomto lietadle tvrdis ze pristava v BA? a potom este mne nadavate? LOL
robite si zo mna srandu a ako vidim ani po clenky mi nesiahate. a prave si sa pekne strapnil.
nad vrakunou lieta lietadla tak nizko ze volnym okom precitam registracne cislo , nie je to biela machula 5x50 pixelov.
presne, niektori este nevideli pristavat lietadlo. si myslia ze zastavi nad letiskom a padne z vysky 26000 ft.
je jedno kde si stal vo vrakuni.
tuto mas let na BTS https://www.flightradar24.com/data/flights/w64481#112300ef
mozes si kuknut v akej vyske bolo lietadlo vo vrakuni
?
Nechcem rýpať, ale si si istý, že ten popis je dobrý. Linka, ktorú spomínaš je linka Londýn - Bratislava, pričom lietadlá prichádzajú na územie SR z českého vzdušného priestoru a proces pristávania začína kdesi na hranici, kde z letovej hladiny FL22 pri kurze cca 133° začne lietadlo klesať. Následne pri Trnave vo výške 10.000 ft zmení kurz na 179° a potom vo výške 2.200 ft mení kurz na dráhu 31 (310°) a pristáva.
Neviem, kde vo Vrakuni si to fotil, nepoznám orientáciu fotky ale vzhľadom na náletovú rovinu a polohu dráhy 13/31 sú možné dva prípady - buď vidíš liedlo idúce zľava doprava vo výške max. 6.000ft, alebo idúce sprava doľava vo výške max. 2.000 ft. Predpokladám, že fotoaparát mieri na východ. Ak by mieril na západ, už by som bol zrejme v Moste
Toto lietadlo očividne ide vzhľadom na kondenzačnú stopu vo výške minimálne 25.000 ft.