Ako som uz spomenul, rychlost bola prisposobena stylu vyhliadkovej jazdy v tomto useku. Jednotka 628/928 ma vzduchove vankuse a nejakeho blazniveho poskakovania som si nevsimol.
Oproti voznu Bdghmeer v IC 523 pred tyzdnom, kde som mal pocit ze vozen dosadol na dorazy pri prejazde kazdou srdcovkou na koridore, toto bola luxusna jazda
A s tym kluckovanim po vyhybkach na UNS je to fakt hanba. Vieme z akeho dovodu su nezjazdne?
O jazdu cez Pristavny most bol obrovsky zaujem, takze to bola trochu vyhliadkova jazda aby si ju vsetci poriadne uzili.
Casu bolo dost, ved v Rusovciach bol planovany pobyt 23 minut. Vdaka tomu ked prisla od jedneho cestujuceho poziadavka ze potrebuje vystupit na ZST Petrzalka, rusnovodic mu vystiel v ustrety a cez vypravcu v Petrzalke zabezpecil aby mohol s vlakom na par sekund zastat pri nastupisti. ?
Inak, medzi ÚNS a mostom, okrem toho že ste tam určite robili kľučky pre nezjazdné výhybky....ako sa chovala čo do komfortu jazdy tá 628/928 na tej trati pri plnej traťovej? Laminátka tam skáče ako koza, Eso troška lepšie, ale stále sa o nejakom komforte nedá hovoriť (napríklad v porovnaní s Petržalskou stranou kde je trať celkom fajn). A predsa len...na prepravu cestujúcich sú iné nároky než na lokomotívu....
Denný pohľad pre nás, jazdiacich s nehundrajúcim tovarom vo vozňoch Ale hrozne ma zaujíma, k čomu slúži pre rušňovodiča to vnútorné spätné - prvé dvere? alebo? u MHD rozumiem, ale u vlaku...