Tak to asi šotouši v DP konfigurovali. Často sa využívajú tie 123? Ešte aj v ešemkách boli z tých tlačidiel BR12AN ošúchané len A a N, trocha menej R a ostatné boli až do smrti ako nové. To v šukafónii sa to blokovanie meniča aspoň občas využije.
V 2008 som skúšal Seat Alteu, ktorá bola vyslovene lenivá a podraďovanie mi chýbalo. V 2017 som skúšal toyoťácky hybrid a tam automat vedel vyhodnotiť športovú jazdu (napr. výjazd na diaľnicu) a pekne mi popodraďoval. Preto sa pýtam. Pri autobusoch mi limit prevodového stupňa príde logický hlavne v hornatých terénoch. Ale ak to už vie prevodovka vyhodnotiť sama, tak potom super
Ako ktoré, väčšina áno. Aj u NB18 máš niekde klaviatúru 123DNR, niekde iba DNR. #2 - že sa zmenila prevodovka je síce pravda, ale súvis tam nehľadaj. Sk§r to bude o facelifte celej prístrovky, resp. detailoch v jednotlivých konfiguráciách.
Napr. staršie aj novšie Sorky majú všetky zetefu, no napriek tomu majú rozdielne klaviatúry - jedna staršiu druhá novšiu.
Ajhľa, zmizol zelený gombík na ovládanie 2.+3. dverí (ten stredný), o ktorom ani srnky netušia, prečo je v 12M Urbanoch vlastne zelený. ?
Takisto zmizli tie neforemné čierne kocky tvoriace klávesnicu prevodovky a boli nahradené týmito menšími a estetickejšími.
Vyzerá to fajn, už len dúfať že infosystém nebude aj na týchto vozoch tak blbnúť ako na "starších" Urbanoch...