To je nastavené veľmi dobre, pretože Betriebsleiter za toto vôbec nezodpovedá - on keď vyhodnotí trAť ako nezjazdnú, tak ju zatvorí a o investíciu sa musí starať iný zodpovedný, takže Betriebsleiter nie je do ničoho tlačený.
Aj tam majú tak byrokraticky nastavený systém v organizácii, že investície (opravy) podpisujú ešte traja ďalší nadriadení podľa výšky sumy a podľa toho, ako sa im chce?
Keby na Slovensku ako v nemecky hovoriacich krajinách bola funkcia Betriebsleitera (vedúci prevádzky ale nie taký ako u nás), ktorý osobne zodpovedá za akékoľvek ohrozenie bezpečnosti, tak sa tam buď nejazdí alebo je to už dávno opravené.
Terminus technicus pre ten "kríž" je srdcovka.
Terminus technicus pre to "zváranie" je ochrchlané tavnou bázickou elektródou EB-121 atómovým zváračom Agregátikom.
Budu blejt, Velebnosti! ?