Ale veď to nebola dilatácia, bolo to tu už niekde diskutované. To bolo proste vyrezanie kusu koľajnice a následné zvarenie, lebo bezstyková koľaj bola zriadená pri nevhodne nízkej teplote.
OK, chápem. Ale v tomto prípade bola, ak som dobre porozumel situácií, bezstyková koľaj niekde "predelená", lebo sa stal prúser. A je takéto predelenie OK? Napr.súlad s projektom (či projekt až také detaily nerieši?).
Mám možno blbú otázku: Nemá sa dilatačná medzera vytvoriť vždy LEN na koncoch bezstykovej koľaje,? A ak hej, nemá len také "prerezanie" bezstykovej koľaje negatívny vplyv na ostatné časti zvršku/na spodok?
Šikmá dilatácia práve na dvojrozchodnej trati je problém, lebo potom tá dilatujúca koľajnica lezie do druhého rozchodu. Navyše dilatácie vôbec nemajú byť na bezstykovej koľaji v oblúkoch.
Nemohli sa tie dilatacne spary vyrezat len do 1435? neodtranilo by sa tym to dodatocne pnutie pri dilatacii dvojiteho rozchodu? alebo je moja uvaha zla?
Pekne no. Vo stvrtok mi delegacia na trati hovorila, ze budu robit kotvenie na kazdy 7 podval a pride to vyrovnat/podbit podbijacka... Ze sa vobec cudujem, sme v BA ?
V zime sa medzera ovela nezvacsi, kedze uz teraz ma dilatacna spojka minimalnu rezervu.
Cize ked sa v zime budu kolajnice skracovat, tak mozme ocakavat dalsie deformacie trate.