1. kludne sa chod pozriet do tej Afriky, aby si mal teda predstavu kam to Slovensko podla teba patri.
2. slovensko je cca 40 najrozvinutejsia krajina na svete. Presne preto stale u nas jazdia aj VP vozidla.
3. VP ci NP v MHD ma uz dnes velky vyznam, no radsej budem mat stale 20% vozdiel VP a mat aspon taku dopravu ako v BA ako ju vymenit za 100%NP a dobrapu ako v KE
Len si uvedom jedno:
- Slovensko nie je západ, dokonca už ani východ ani balkán... Slovensko skôr patrí niekam do rozvojovej Afriky,
- low cost je tu aj celé financovanie (či už cez cestovné, tak aj z verejných rozpočtov), da žiaľ aj mnohí cestujúci,
- za tie peniaze, ktoré sa vyplatili za Capacity (ktoré mimochodom aj v DE kúpili 1/3 lacnejšie) sme tu mohli mať pomaly raz toľko vozidiel inej značky (SOR (aj keby si mal zošedivieť), Solaris a pomaly aj Citaro), a tie by pomohli ďaleko viac.
Mimochodom, uvidíme aké sú kvalitné až potom, čo sa o ne prestane starať servis Mercedesu a všetko budú robiť dielne DPB.
Narazal som na to , ze jedine Capacity a nove eliny sa kvalitou priblizuju zapadu, inak je to tu kadejaky lowcost.
S tym tvrdenim ze stare vraky zachranuju Capacity nejako nesuhlasim , podla imhd su takmer vsetky Capacity "zelene" len 2 vozidla zlte. Ci uz ani Capacity nemaju narok na servis a semtam poruchu ?
Za tu cenu 28 Varii ste mohli mat cca 17 Skodoviek 29T/30T. Ale asi kazdy Kosican by zvolil radsej menej a kvalitnych, modernych. V Bratislave to aspon zachranuju nove eliny a Capacity,ale Kosice ? SOR a VARIO ?
Nuz skoro ako tie moderne kosicke ? Len tieto su trochu dlhsie, nizkopodlazne a maju klimu ? Koniec ironie ... dalej su uz iba nadavky na rasicanov a paskovcov.