Len k tomu doplním, že ešte cca 5 rokov dozadu takto fungovala L98 (predtým než sa zaviedli dojazdy do VJD - či teraz už DJD). V smere z Petržalky boli spoje označené ako "ide po OD Slimák". Tak isto aj L31 mala kedysi spoje "ide po TT mýto"
Šafárikovo nám. bola priebežná konečná, bolo možné pokračovať do Dúbravky. Iba výstupište pre tieto končiace spoje bolo inde a to práve preto, aby do nich nezačali nastupovať cestujúci.
Kedysi v Prahe som videl spôsob označovania vozidiel, že cez plastovú linkovú tabuľu bola položená 'preložená A4' (materiál som neskúmal) bielej farby so zeleným textom z oboch strán, že spoj ide do vozovne. Takéto niečo sa myslím v Bratislave nepoužívalo, takže jediná informácia o tom, že určený spoj L12 nepokračuje do Dúbravky a ide do vozovne, bol na smerovej tabuli za čelným sklom.
Výstupište pre tieto spoje bolo pred výjazdom z obratiska a-busov (teda tam, kde je dnešná zastávka električiek). Riadna zastávka bola až za výjazdom zo Šafárikovho nám.
Zrejme išlo o končiace spoje (linka bola okružná), ktoré nepokračovali naspäť do Karlovky/Dúbravky ale zo Šafka išli do vozovne (dojazdové spoje vtedy ešte neboli v móde), aj časy tomu celkom zodpovedajú.