Hneď prvou reklamnou kampaňou v Neúprosnej únii "Nastúpiť môže byť zlou voľbou" sleduje opravný podnik jeden z hlavných cieľov - odradenie cestujúcich od cestovania MHD
Hneď prvou reklamnou kampaňou v Neúprosnej únii "Nastúpiť môže byť zlou voľbou" sleduje opravný podnik jeden z hlavných cieľov - odradenie cestujúcich od cestovania MHD. Popri zdražení cestovného k rovnakému dátumu sa tak opravný podnik snaží upozorniť cestujúcich na skutočnosť, že už pri nastupovaní sa môže cestujúci prepadnúť cez schodíky, prípadne ho môže za jazdy zmasakrovať odtrhnutý motor. Zároveň nepriamo upozorňuje, že vzhľadom na nedostatok autobusov bude musieť podnik čo nevidieť vypraviť okrem podnikového traktora aj vysávač žumpy. Vo väčšine prípadov si však cestujúci aj tak rozdiel oproti dnešku ani nevšimne.