Dobre, napisem teda este jeden pohlad na vec. Nikto za nic nemoze a toto je udajne jedine "riesenie". OK, ale malokedy natrafim na pumpu na nejakom hlavnom tahu (kedze Zohor na hlavnom tahu je), kde by som musel absolvovat taketo procedury, cize zamyslime sa aj nad tym, ako taketo nieco ovplyvnuje atraktivitu cestovania vlakom (lebo ovplyvnuje).
Ale v pohode, nikto nemoze s nicim cokolvek spravit, lebo to nie je jeho robota. Rovnako ako nie je povinnost ludi cestovat vlakom a som si isty, ze par slabsich povah, ktore skusia vlak, aby zistili, ci je to naozaj lepsie, ako relativne zanovne auto, ku ktoreho volantu im prirastla ruka, sa velmi rychlo vratia do svojich tatosov, pretoze ich hodnotiaca latka je niekde inde, ako u cloveka, ktory ma na vyber medzi vlakom, busom a hrdzavou Feliciou, ktora zdochyna na kazdej krizovatke.
Ked tak zhodnotim zeleznicu spolu s totalne nemoznymi casovymi polohami nereflektujucimi dopyt po doprave, prakticky neexistujucim spripojovanim, tratami ako za Marie Terezie (Zohor to este celkom "vyhral", to taki Levicania, Humencania, ci Prievidzania by mohli porozpravat...), skanzenovymi supravami a rusnami prave na tych slabsich tratiach (a tych par reko to nezachrani), tak si dovolim tvrdit, ze na akychkolvek tratiach, ktore maju nizsi vyznam ako dvojku, cestuju len studenti, dochodcovia (lebo zadarmo) a socialne pripady.
Ale iste, zabudol som, ved trate su predsa problem celkom inej firmy, tak zasa si tu len "honim ego" nad nejakym oznamom...
Ale v pohode, nikto nemoze s nicim cokolvek spravit, lebo to nie je jeho robota. Rovnako ako nie je povinnost ludi cestovat vlakom a som si isty, ze par slabsich povah, ktore skusia vlak, aby zistili, ci je to naozaj lepsie, ako relativne zanovne auto, ku ktoreho volantu im prirastla ruka, sa velmi rychlo vratia do svojich tatosov, pretoze ich hodnotiaca latka je niekde inde, ako u cloveka, ktory ma na vyber medzi vlakom, busom a hrdzavou Feliciou, ktora zdochyna na kazdej krizovatke.
Ked tak zhodnotim zeleznicu spolu s totalne nemoznymi casovymi polohami nereflektujucimi dopyt po doprave, prakticky neexistujucim spripojovanim, tratami ako za Marie Terezie (Zohor to este celkom "vyhral", to taki Levicania, Humencania, ci Prievidzania by mohli porozpravat...), skanzenovymi supravami a rusnami prave na tych slabsich tratiach (a tych par reko to nezachrani), tak si dovolim tvrdit, ze na akychkolvek tratiach, ktore maju nizsi vyznam ako dvojku, cestuju len studenti, dochodcovia (lebo zadarmo) a socialne pripady.
Ale iste, zabudol som, ved trate su predsa problem celkom inej firmy, tak zasa si tu len "honim ego" nad nejakym oznamom...