Detail výstavby trate typu pevná jazdná dráha v priestore zastávky. Na uvalcovanú štrkovú pláň boli položené tlmiace gumové rohože zakryté geotextíliou. Následne sú koľaje zafixované do definitívnej polohy pomocou prípravkov od firmy Brens. Potom bude pod koľajami vytvorená betónová doska, na ktorú následne príde cementobetónový kryt, resp. zámková dlažba. Rozdiel oproti pevnej jazdnej dráhe v tuneli je v použití upevnenia koľajníc prostredníctvom svoriek kotvených v banských koľajničkách (podobne ako pri VÚIS paneloch). V tuneli bol použitý systém upevnenia Vossloh W-Tram. | |
---|---|
Príspevok: | |
Lokalita: | Trnavské mýto |
Dátum: | 17.8.2010 |
Vozidlo: | |
Galéria: | Rekonštrukcia trate na Krížnej (2010) Postup rekonštrukcie trate na Krížnej a Trnavskom mýte (18.8.2010) |
Linka: | |
Autor: | W.I. |
Počet zobrazení: | 1931 |