Nešlo ani tak o neúspešnosť električky na pneumatikách (alebo trolejbusu s vodiacou koľajnicou), ale o to, že Bombardier pýtal veľa za nové "eletričkobusy". No a keď sú trate vybudované pre jeden typ, tak iný na tom jazdiť nemôže. Vo Francúzsku majú Translohr a Bombardier, ale ich vodiaci systém sa líši natoľko, že sa nedajú skombinovať.
Takže nakoniec prijali radikálne riešenie s ohľadom na budúcnosť - prešli na klasickú električku, a tak budú mať budúce generácie starostov budú mať voľbu dodávateľov.
V Paríži majú 11 liniek - 7 s klasickými električkami, 2 s električkami na pneumatikách (Translohr) a 1 tram-train. Tá posledná je vlastne prerobená železničná trať na premávku električiek, ale skutočný tram-train pri je pri francúzskej povahe a predpisoch len ilúziou.
Takže nakoniec prijali radikálne riešenie s ohľadom na budúcnosť - prešli na klasickú električku, a tak budú mať budúce generácie starostov budú mať voľbu dodávateľov.
V Paríži majú 11 liniek - 7 s klasickými električkami, 2 s električkami na pneumatikách (Translohr) a 1 tram-train. Tá posledná je vlastne prerobená železničná trať na premávku električiek, ale skutočný tram-train pri je pri francúzskej povahe a predpisoch len ilúziou.