S koncom marca prišiel aj opätovný koniec autobusov Karosa B 941 a B 961 v bratislavskej MHD, ktoré boli prenajaté od Dopravného podniku mesta Banská Bystrica. Zmluva na ich prenájom z roku 2008 bola už dvakrát predĺžená, no ani to nestačilo na dodanie nových kĺbových autobusov, ktoré by nahradili autobusy z Banskej Bystrice. V uplynulých týždňoch bol do premávky zaradený jediný nový kĺbový autobus Mercedes-Benz CapaCity, z premávky však bolo teraz stiahnutých 13 prevádzkyschopných kĺbových autobusov. Zároveň pokračuje priebežne aj "samovyraďovanie" kĺbových autobusov Ikarus 435, ktoré sú všetky po plánovanej životnosti a s ich generálnymi opravami sa nateraz nepočíta. Zaradenie ďalších autobusov Mercedes-Benz CapaCity, ktoré sa už nachádzajú u predajcu na Zlatých pieskoch, je nateraz otázne. Nie je tiež známe, kedy prídu očakávané kĺbové autobusy SOR NB 18. Cestujúci tak už opäť zaznamenali zvýšené množstvo krátkych autobusov namiesto kĺbových, a to najmä na linke 94.
Komentáre
K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.