Od nedele sa rozšíri autobusové spojenie Záhorskej Bystrice s OC Bory.
Bratislavská integrovaná doprava informovala, že od 10. decembra 2023 bude trasa lokálnej linky 36 predĺžená zo Záhorskej Bystrice až k OC Bory. V úseku Strmé vŕšky - Záhorská bude premávať po doterajšej trase, následne bude pokračovať cez Bratislavskú a Hodonínsku ulicu k OC Bory, pričom obslúži všetky zastávky na tejto trase.
V dňoch školského vyučovania budú vybrané spoje linky 36 ráno a popoludní pokračovať zo zastávky OC Bory až do Dúbravky na konečnú Žatevná ako nová linka Šk16.
810zssk
Zatiaľ som nevidel žiaden plán ako zvrátiť personálnu situáciu v DPB, ani náznaky snahy s ňou niečo robiť. Len sa tu rozhadzuje rukami do vzduchu že tak to je, ľudia nie sú (asi mi ušlo kedy ľudstvo vymrelo), a tak proste budeme sekať výkony. Jednak sa pýtam že dokedy, či naozaj toto hodlajú robiť až kým v prevádzke nezostane jedna linka na ktorej jazdí tých pár nadšencov čo to budú robiť za takmer akýchkoľvek podmienok, a tiež si treba uvedomiť že to sekanie výkonov zákonite bude musieť viesť k odchodu cestujúcich z VHD, čo bude znamenať prepad tržieb (ja už som si napr. električenku nepredĺžil z rôznych dôvodov súvisiacich s kvalitou MHD), a zároveň nárast IAD = viac zápch = dlhšie jazdné doby = potreba ešte viac vodičov. Toto čo HMB predvádza nie je udržateľné.
Druhá vec je, že HMB by sa malo zbaviť dogmy že DPB je jediný dopravca na planéte. Ak DPB nevie zabezpečovať službu ktorú mesto chce, nevidím dôvod prečo sa neobzrieť po iných dopravcoch ktorí by mohli prebrať časť výkonov. Iste, akceptujem že je šanca že by sa za podmienok mesta nenašiel nikto kto by to bol ochotný zobrať, ale aspoň *skúsiť* by sme to mali. Tento stav "DPB alebo nič" je rovnako absurdný ako keď ZSSK denne ruší vlaky, MDV sa na to nečinne pozerá a pritom v rade stojí celý rad dopravcov čo by mileradi zobrali zakázku na vlaky vo verejnom záujme.