Výluka liniek 1 7 8 9 na Námestí SNP (12. – 18.11.2018)

Zastávka Námestie SNP nebude obojsmerne obsluhovaná.

Pre opravu koľajových výhybiek bude od 12. do 18. novembra 2018 (pondelok - nedeľa) vylúčená premávka liniek 1 7 8 9 cez Námestie SNP. Linky budú presmerované na obchádzkové trasy:

  • Linka 1 bude medzi Obchodnou a Šafárikovým nám. premávať obojsmerne cez Kapucínsku, tunel, nábrežie, Jesenského  a Štúrovu.
    • Obojsmerne neobslúži zastávku Námestie SNP.
    • Pri ceste z Petržalky a Šafárikovho nám. na Hlavnú stanicu treba počítať s cca o 10 minút dlhšou jazdnou dobou než obvykle.
  • Linka 7 bude v centre premávať obojsmerne cez Špitálsku ulicu, pričom pôjde okruhom ... - Blumentál - Americké nám. - Špitálska - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. - Kamenné nám. - Špitálska - Americké nám. - Blumentál - ...
    • Neobslúži zastávky Námestie SNP až Vysoká.
  • Linka 8 bude v centre premávať obojsmerne cez Špitálsku a zároveň neobslúži Blumentál. Pôjde okruhom ... - Krížna - Americké nám. - Špitálska - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. - Kamenné nám. - Špitálska - Americké nám. - Krížna - ...
    • Obojsmerne neobslúži zastávky Nám. SNP až Vysoká a zastávku STU smerom z Ružinova.
    • Pri ceste medzi Ružinovom a Obchodnou treba využiť linku 9.
  • Linka 9 bude premávať obojsmerne medzi Kapucínskou a Krížnou cez Obchodnú, Radlinského a Vazovovu.
    • Obojsmerne neobslúži zastávky Námestie SNP až Americké námestie.
    • Pri ceste medzi Ružinovom a Špitálskou treba využiť linku 8.

Na obchádzkových trasách električky zastavia na všetkých zastávkach na daných trasách (okrem zastávky Vazovova na Vazovovej ul.).

Namiesto neobsluhovanej zastávky Námestie SNP odporúčame využiť zastávky Kamenné námestie (linky 3 4 7 8 - smer Karlova Ves, Rača, Ružinov, Petržalka) alebo Poštová-Martinus (linky 1 5 9 - smer Karlova Ves, Hlavná stanica, Rača, Ružinov).

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ked clovek pri ceste 1-kou z Petrzalky vystupi na Jesenskeho a prejde pesi na Obchodnu, moze tu svoju 1-ku este v podstate predbehnut 😃
Reakcia na: peepay #1:
ak chytí 1ka tá predchádzajúca meškanie myslím že by ju aj jemne predbehol 🙂 😃
To nemohli spraviť jedným vrzom s tou opravou dlažby? ach jaj..
Reakcia na: peepay #1:
Prečo neposlali L1 cez Špitálsku, Krížnu a Vazovovu? To by nebolo rýchlejšie?
Reakcia na: david1 #3:
Good point, lebo Bratislava a DPB. Tam asi nikto s nikym nekomunikuje a hlavne to zavisi od dohody s firmami, ktore robia tu opravu. Je to ako s opravou potrubia na Kollarku alebo opravy Lamacskej cesty na 2x 🙂
Reakcia na: david1 #3:
Nemohli, lebo to bolo ešte pred voľbami.
Mňa by skôr zaujímalo či toto naozaj musí trvať týždeň. Čo tam je také pomalé?
Mňa prekvapiko, že L7 pôjde z mesta do Rače ešte o 09:09 a 17:57, hoci späť už o takom čase L7 nejde.
Reakcia na: Trolley #9:
Večer by som nechal všetkyspoje do konca premávky smer Rača.

Ráno to stačí do 08:00 pokial je dopyt do škôl.
Viaceré spoje ukončujú teraz v Rači.

V tomto výlukovom CP je prúser oslabenie rannej špičky o 50%. Ak sa to nepomestilo na N.Ľ.Š. Mali to poslať na Hlavnú st.
Reakcia na: david1 #10:
Do škôl je dopyt aj po ôsmej, tám sú najmä stredné školy a tam nie všetkým začína vyučovanie už prvou hodinou.
Reakcia na: 810zssk #11:
Ono to aj tak musí ostať do cca. 08:30 kvôli obratom. Posledná ranná ide z Rače o 09:00.
Reakcia na: david1 #12:
To áno, ale spoje po 08:30 by už mohli ísť len po Vinohrady.
Reakcia na: 810zssk #11:
Ale gro študentov tam cestuje na ôsmu.
Reakcia na: david1 #10:
Na Hlavnú stanicu sa to nezmestí, nie je tam zjadná 3. koľaj. Prúser to nie je. Počas ostatnej výluky to úplne postačovalo. Tam stačí urobiť poriadne preklady a netreba žiadny 4-min. interval s kačicami.
Reakcia na: Solider #14:
Áno. A zas zamestnanci budú zrejme viac na deviatu ako ôsmu, čiže do tých 8:15 - 8:20 z centra by to ešte jazdiť malo.
Reakcia na: 810zssk #16:
Dosť zamestnancov vo výrobných podnikoch alebo skladoch pozdĺž Račianskej radiály cestuje v čase medzi 5. až 5.40 hod., keďže nástup alebo striedanie zmien je o šiestej hodine rannej. Je to vidieť napríklad na spojoch linky č. 3 v tomto čase, kedy sa vo vozidlách stojí od Račianského mýta (napríklad prvá ranná L5 ide až 5.25 hod., dovtedy je interval 15 minút). Čo sa týka smeru do mesta, linka 7 má najväčšiu obsadenosť v čase medzi 6.30 až 7.30 hod.
Reakcia na: Solider #17:
Dosť záleží od príchodov vlakov. Plné je to potom dosť aj po ôsmej.
Reakcia na: Solider #15:
Určite to nestačilo. Za Gardou to bola vždy riadna plnka. To nehovorím o stave, keď sa vyhrnú ľudia zo staníc.

V čom je nezjazdná tá tretia kolaj? Bežne na nej stojí záložák. Nedá sa to prejsť ani pomalou jazdou?
Reakcia na: Solider #17:
Áno, ale to sa netýka obdobia špičky o ktorom sme sa bavili. Máš industriálne nástupy o šiestej a potom kancelárske spravidla okolo deviatej. Čiže mierny pokles dopytu školákov ti kompenzuje nárast dopytu kancelárskych krýs.
Aký má význam vymeniť trasu L9 a L8? Doteraz som to nepochopil....
Reakcia na: killmonger #21:
L8 by potom musela z Blumentalu odbočiť na Špitálsku a stratilo by sa priame spojenie Trnavského mýta a Obchodnej. Alebo druhá možnosť, že z Obchodnej by pokračovala cez tunel na NĽŠ, ale to by bola už druhá takto zbytočne zachádzajúca linka.

Inak ak by sa nejako podarili vyriešiť spojenie Kapucínskej a Špitálskej, toto riešenie by mohlo ostať aj nastálo.
Reakcia na: david1 #18:
Ale to ti nepomôže keď tam príde už z Rače natrepaná kačica.
Reakcia na: david1 #19:
Nedá, pretože je tam návesť Stoj. Záložák alebo ktorákoľvek električka môže ísť iba po túto značku.
Reakcia na: 810zssk #20:
Koľko je kancelárskych objektov popri Račianskej radiále? Okrem BC Jarošova, Figara a Redingu.
Reakcia na: Solider #24:
Takže záložák potom odtiaľ cúva?
Reakcia na: TomJ #26:
Áno a pravidelne to spôsobuje meškanie riadnych spojov, ktoré musia čakať, kým si to precúva a manuálne prehodí výhybku, keďže výhybka 042 nie je elektricky ovládaná.
Reakcia na: Solider #23:
ale max. do dvoch min.príde niečo ďalšie... o to ide.
Reakcia na: Solider #24:
Vieš aj dôvod? Zjazdová výhybka či niečo iné? Veď preto je vraj vtedy nerobili že bola najmenej vyjazdená.
Reakcia na: Solider #25:
Policajné riaditelstvo, Ministerstvo vnútra -vojsko pri kukurici, bývalá budova Stavoindustrie, vedľa ex. daňový úrad, Okresný súd BA 3 Biely kríž, Zóna Nobelova - EU.vzdel. akadémia, ex. centrála Istrochem kde sídlia aj HN. Dosť sa to hemží aj v Novej Cvernovke.

Ďalej čo si ešte tak na rýchlo spomeniem sú logistické parky v Rači a na Pántoch. Neviem v akom stave je kartografia a tlačiareň v Krasňanoch.
Reakcia na: Solider #27:
Však to je pekne hanebné, že keď slávnostne znovusprevádzkovavali trať na Hbf., že už im bolo zaťažko aj tú tretiu koľaj spojazdniť.
Reakcia na: david1 #28:
Väčšinou aj tak chodí všetko naraz a nie po dvoch minútach. Preto je to nezmysel a zruší sa to.
Reakcia na: david1 #29:
Niečo je tam prepadnuté v oblúku. Ale mám samozrejme aj svoje vlastné konšpiračné teórie 😎
Reakcia na: david1 #30:
V poriadku, ale to níe sú veľké fabriky alebo sklady, ktoré potrebujú masovo na určitý čas nástupu do práce doviezť obrovské množstvo ľudí. Väčšinou aj tak v tebou vymenových zariadeniach nastupujú medzi 6 až 8. Preto pokojne stačí, ak pôjde posledná 7 z mesta o 8.30 hod. ešte do Rače a ďalšie už do vozovne, a v opačnom smere to isté – čiže, okolo 8.30 hod. posledná z Rače do mesta.
Na digitálnej tabuli na zstávke bolo, že to bude trvať do 13. 11., alebo som zle videl??? 😊
Reakcia na: Solider #34:
No je tam toho dosť a to sa má ešte do zvaračáku sťahovať dáke ministerstvo..

Do Rače stačí do 8:30 to sme tu aj písali.
Opačne do centra však som nechal do deviatej ako je. Posledné posilové vlaky prichádzajú okolo deviatej a z Gardy tiež vtedy ide dosť študákov..

Večer by som nechal však všetky končiť až v Rači čo by bolo do cca. 18:30 z centra.
Je to cítiť, keď skonči L7 od Račka skoro do 20 tej. Potom je to už ok. Trochu pomáhajú aj dojazdy z L 2,5,8.
Reakcia na: SuchSoft #35:
13 sa pri rolujucom ozname podoba na 18 😂
Reakcia na: david1 #36:
Ministerstvo v zváračáku bez problémov pokryjú končiace 7 po ŽST Vinohrady. Čo sa týka posledných spojov z Rače o 9., tak tie bežne idú prázdne. Tam postačujú riadne spoje L3 a L5 v preklade 4 minúty. Takisto študáci z Gardy idú na L5, ktorá ide za L7. Celé je to o tom, v ktorej časovej polohe jazdí L7. A to sme sa hádam tiež zhodli na tom, že najideálnejšie je 2 minúty pred L3, prípadne v polohe 3-3-2.

Večer je problém skoro končiaca špička po šiestej, možno by stálo za úvahu to natiahnuť aspoň do 19.15 hod. s tým, že na L5 by všetky spoje išli až do Rače. Vtedy by mohla posilová L7 skončiť okolo 18.30 hod. posledným spojom z mesta. Ale tam musí ísť 2 minúty pred L5, aby to malo význam.
Reakcia na: Solider #33:
A kedy sa to prepadlo? To zase nemôže byť taký problém to opraviť.
Ale šak načo.. keď sa dá vycúvať.. ach jaj.
Reakcia na: Solider #38:
Z Rače ide všetko prázdnejšie. Beriem ako smerodatný úsek od Vinohradov po Račko, ktorý je najviac problémový. Cestujem tam takže viem kedy to aké je.

O preklade sme tu diskutovali X krát. Možno kvôli kachnám to nedávali pred L3. No poobede by mala fakt ísť pred ňou. L3 sa postupne plní po celej Račianskej dopytom smer Petržalka.
L7 by prebrala ten po centrum.
Opačne zase v závese meškajúcej L5 je o ničom. Hlavne sa skoro vždy všetko stretne pri Blumentáli..
Reakcia na: david1 #40:
Úsek od Vinohradov po Račko mali riešiť vložené spoje linky 7, ktoré však z dôvodu blížiacich sa volieb niektorí nemenovaní ľudia pretlačili až do Rače. Takže celý efekt posilnenia sa minul.
Dúfam, že budú v DPB čistky.

Dnes v L1 panika. Ale nápad, aby medzi reklamami v Škodovke preblikol kriklavý nápis "pozor, zmena trasy" alebo niečo v zmysle "pozor, výluková trasa" nikto.

Cestujúci si zvyknú.
Reakcia na: Ike #42:
Je ešte čo vylepšovať, ale oproti predchádzajúcim výlukám je tu vidieť pokrok. Hlásilo normálne zastávky na obchádzkovej trase a dokonca boli vylepené výlukové CP na všetky zastávky.
Reakcia na: TomJ #43:
Ono tie data v elektronickej forme už boli spracované pri minulej výluke. Stačilo ich iba z NE/PO nahrať do všetkých palubákov(električiek). Po skončení výluky bude treba nahrať pôvodné data.
Reakcia na: Ike #42:
To sa nahráva údajne každý voz každá obrazovka zvlášť. Takže by neboli ešte ani pri 20tej 30Tčke, a už by bolo po výluke. Skôr by bolo rýchlejšie a efektívnejšie nahrať výlukovú trasu (ak nebola), ako píše v #44 Pe67.
Reakcia na: Mike #45:
Len sa pýtam: v 21. storočí by bolo technologicky náročné nahrať za každé akustické hlásenie nasledujúcej zastávky oznam nahrávku "pozor, zmena trasy"?
Reakcia na: Mike #45:
Mali by si predpripraviť výlukové trasy do systému.
Zase nemáme až tak veľkú sieť a možností ako riešiť výlukové trasy.
Vodič by si ju iba nahodil podla inštrukcii dispečera v prípade mimoriadností.

Najhoršie je, keď nahodia odklon a informácie sú nulové.. česť výnimkám, ktorý to zahlásia osobne alebo do mikrofónu.
Reakcia na: Solider #41:
Tu s tebou nesúhlasím lebo teraz ide všetko rovnomernejšie rozložené.
Nepomohla by raz za 8 min. prázdnejšia L7 minútu za L3.
Reakcia na: Petto #37:
A bolo to 19, teda spoň teraz je. Jedine, že by som zasa zle videl. 😁