Električková súprava T3P #7785+7786 bola preradená do vozovne Krasňany

Onedlho ju budú nasledovať ďalšie.

Súprava električiek Tatra T3P #7785+7786 bola v januári 2018 preradená z vozovne Trnávka do vozovne Krasňany. V dohľadnej dobe ju budú nasledovať ďalšie vozidlá tohto typu. Vo vozovni Trnávka mali električky T3P slabé využitie - z 11 súprav boli pravidelne vypravované iba 3 v popoludňajšej špičke pracovných dní. Naopak vozovňa Krasňany potrebuje ďalšie dvojice električiek na kapacitné posilnenie linky 7, na ktorej vozidlá typu K2S a K2G nie sú schopné v rannej špičke pojať všetkých cestujúcich stojacich na zastávkach a súčasné električkové súpravy tejto vozovne môžu byť vypravované iba na niektoré poradia tejto linky, pretože prioritne sú nasadzované na linky 5 a 8. Časom však bude potrebovať viac súprav aj vozovňa Trnávka - keď nové vozidlá Škoda 29T ForCity Plus a Škoda 30T ForCity Plus budú nabiehať predpísaný počet kilometrov na periodické opravy vyšších stupňov.

Prvýkrát vypravila vozovňa Krasňany dvojicu vozidiel Tatra T3P vo štvrtok 25. januára 2018 (na linku 7).

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pozerám že nový CP pre L7..
Jediná zmena je posun prevádzky poobede. Vlek po L3 a L5 nechali ako bol.
Vivat plánovači v DPB.

Reakcia na: anbis #17:
Veď to tu všetci vieme. Myslel som si že to opravia pri obnove L7 lebo aj náhradná L17 bola blbo nastavená...
Reakcia na: david1 #13:
Môžem len potvrdiť, čo už písal aj Pe67, že L7 je vedená v úplne zlých časových polohách - namiesto toho, aby vymetala zastávky pred L3 a L5 ide za nimi, čiže najmä poobede je úplne zbytočná. Bolo by super, ak by v DPB konečne niekto pohol hlavou, alebo zadkom, na chvíľu prestal hrať Solitaire a prehodil to (milí kompetentní, ktorí to tu čítate, potom si kľudne solitairujte ďalej, ale robte aspoň niečo).
Reakcia na: Petto #15:
"L17 vedela byt takmer cela supravova"

Myslíš tých 5-6 vozov z 11?
Reakcia na: david1 #11:
Ruzinovu ako sa to vezme . Tych 10ks ks2 co bolo na L8 ,je dnes na L9 / ok sice len 9ks. L17 vedela byt takmer cela supravova a zrazu kratsia L7 nie. Pomohlo sa ked tak len useku Obchodna - Trnko. ? Uvidime co este vymyslia ked zacnu chodit nove eliny na velke prehliadky. ?
Reakcia na: david1 #13:
Ide o nedorozumenie: Pdšo = Pracovný deň špička odpoludnie. Ráno (Pdšr) sú na e-7 samozrejme potrebné dvojice.
Pd = pracovný deň; Pdv = pracovný deň večer, Dpp = dni pracovného pokoja, So, Ne atď., aby sme si rozumeli.
Reakcia na: Mhr1 #12:
Ona zdedila ten CP , keď bola vedená priamo cez Obchodnú. Vtedy to až tak nevadilo aj keď to nebolo ideálne.
No vypravovať ju minútu za L3 je max. ignorancia zo strany plánovačov v DPB.
Oni si spočítajú celkovú hodinovú kapacitu a je vybavené.
Zbytočne sa v trojke ludia tlačia lebo berie dopyt do centra a aj zbiera postupne dopyt do Petržalky.
L7 by mala ísť minútu pred ňou.

Nesúhlasím s tebou , že tam stačia kačice. Ráno určite nie. Za posledné roky výrazne narástol počet ludí z vlakov na Vinohradoch.

Teraz je naplnenosť Račianskych liniek veľmi nerovnomerná aj vďaka zlým CP. Stačí sa postaviť na Račko v smere do Rače poobede a podvečer .



Reakcia na: david1 #11:
Veď presne o to ide. Na e-6 sú kačice primerané. A kým nebude v Krasňanoch dostatok dvojíc, tak nerozumiem tomu, prečo sa nestrieda e-6/e-8, prečo znížili kapacitu na e-9. Tam to fakt chýba viac ako by to bolo na e-8. Čo sa kapacity na e-7 týka, súhlasím - aj som to napísal - že v Pdšo bohato stačia kačice. A prečo sa neposunie CP e-7, tak aby nejazdila za e-3 resp. naspäť za e-5, taktiež nerozumiem.
Reakcia na: Petto #4:
Veď Ružinovu sa pomohlo. Na L8 bola roky tlačenka od Obchodnej . Naopak na L6 sa vozil vzduch v T29, 30.
Mali to však poriešiť striedaním medzi L8 a a L6.

Reakcia na: Pe67 #8:
Daval uz niekto podnet ?
Reakcia na: Pe67 #8:
To je tým , že roky nevedia normálne nastaviť CP. Potom idú zbytočne preplnené L5 či L3.
Reakcia na: Mhr1 #7:
Minimálne poobede na 7čke aj K2(S) je veľa. Ono totiž v smere do centra ide po linke 3 a v smere na Vinohrady ide za linkou 5 takže vozí iba vzduch.
Dávno som navrhoval ľuďom, čo by s tým mohli niečo urobiť, aby sa vymieňali kačice z e-6 za šesť poradí e-8 a zostávajúce štyri na e-8 by mohli byť dvojice. V špičke (aspoň rannej) by sa potom zvládli kompletne e-7,8 vo dvojiciach a e-9 by bola od rána až do večera komplet v kapacitných vozoch, až sa presunú aj ďalšie 2xT3P do Krasňan. A ak ide o vzkm, nech je e-7 v Pdšo aj va kačiciach, to už by nevadilo.
Reakcia na: Juraj76 #1:
DPB urobil veľkú chybu, keď vyradil všetky súpravy T3SUCS. Aspoň 10ks si mohol nechať, teraz by sa zišli.
Reakcia na: Mike #3:
Ďakujem za vyvedenie z omylu
Reakcia na: Juraj76 #1:
Tu pindat nestaci, treba urgovat m.c. KV a Ruzinov nech sa tiez ozvu.
Reakcia na: 3pa3ck3 #2:
Už pred pár rokmi...
Inak vozovne Jurajov Dvor a Trnávka sa už formálne spojili?
Zase sa má posilniť len špičková linka 7, celodenná linka 9 bez povšimnutia zo strany Krasňan!