Premávka MHD počas vianočných prázdnin (23.12.2015 – 8.1.2016)

Počas sviatkov a vianočných prázdnin bude MHD premávať v obmedzenom režime.

V období sviatkov a vianočných prázdnin od 23. decembra do 8. januára nebudú premávať linky 133 a 192. Linky, ktoré majú v cestovných poriadkoch uvedený aj režim školských prázdnin, budú v pracovných dňoch premávať podľa cestovných poriadkov platných pre pracovný deň školských prázdnin. Výnimkou je 31. december (štvrtok), kedy budú všetky linky MHD (okrem mimomestských liniek) premávať ako počas voľného dňa.

Nad rámec školských prázdnin bude prázdninová premávka liniek MHD aj v piatok 8. januára 2016.

Pripomíname, že linky, ktoré nemajú na týchto stránkach rozdelený cestovný poriadok na pracovný deň školského roka a školských prázdnin, premávajú aj počas prázdnin bez obmedzenia ako v bežný pracovný deň.

Prehľad premávky liniek MHD v jednotlivých dňoch je uvedený v tabuľke. Zmeny platné počas Vianoc a Silvestra budú zapracované aj do cestovných poriadkov a plánovača ciest na našich stránkach.

Deň Režim premávky MHD Spresnenie

23. december (streda)

pracovný deň - školské prázdniny

 

nepremávajú linky 133 192

24. december (štvrtok - Štedrý deň)

voľný deň (do cca 17.00)

nočné linky od 18.30 z centra

nočné linky budú do 23:30 premávať v intervale 30 minút

na polnočné sv. omše odporúčame využiť nočné linky s odchodom z konečných zastávok o cca 23:00

25. december (piatok - 1. sviatok vianočný)

nočné linky do cca 6.30

voľný deň (od 6.30 z centra, od 7.00 do centra)

pôjde aj spoj linky 87 o 5:34 z Ovsišťa do Slovnaftu

26. december (sobota - 2. sviatok vianočný)

voľný deň

 
27. december (nedeľa)

voľný deň

 
28. - 30.  december (pondelok - streda)

pracovný deň - školské prázdniny

nepremávajú linky 133 192
31. december (štvrtok - Silvester)

voľný deň

(linky 153 525 801 a 901 ako v pracovný deň)

nepremávajú linky 6 27 29 35 58 59 75 78 84 94 130 133 151 191 192 196, linka 74 vykoná len spoje na pracovné zmeny v Slovnafte

odklon električiek z Jesenského po 22. h; linka 4 obojsmerne cez Tunel, linka 1 presmerovaná z Obchodnej cez Nám. SNP, Špitálsku, Blumentál, Vazovovu, Špitálsku na Nám. SNP

odklon linky N33 medzi 23:30 a 2:00 medzi Mostom SNP a Wüstenrotom cez Petržalku

posilová doprava na oslavy Nového roka v intervale 15-30 minút - mimoriadne linky N5 N8 N10 (*) a posilnená väčšina nočných liniek v intervale 15-30 minút, okrem liniek N44 N47 N56 N91 N99

1. január (piatok - Nový rok)

nočné linky do cca 6.30

voľný deň (od 6.30 z centra, od 7.00 do centra)

pôjde aj spoj linky 87 o 5:34 z Ovsišťa do Slovnaftu

2. - 3. január (sobota, nedeľa) 

voľný deň

 

4. - 5. január (pondelok, utorok)

pracovný deň - školské prázdniny

nepremávajú linky 133 192 

6. január (streda - Traja králi)

voľný deň

 

premávajú aj linky 131 a 141

7. január (štvrtok)

pracovný deň - školské prázdniny

nepremávajú linky 133 192 

8. január (piatok)

pracovný deň - školské prázdniny

nepremávajú linky 133 192

(*) linka N5 Rača - Dúbravka (štandardná trasa linky 5), linka N8 Nám. SNP - Ružinov (štandardná trasa linky 8), linka N10 Kamenné nám. - Vozovňa Jurajov dvor

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ktory iniciativny blbec ma zas potrebu usetrit sedem eur tym ze cez pracovny den sa bude jazdit podla vikendu?
Ja zase nerozumiem, načo je dobré ťahať popri trasách bežných nočákov aj posilové električky. Výsledný efekt je akurát to, že človek na danej radiále pobehuje medzi zastávkami, lebo nevie, či mu dôjde skôr autobus, alebo električka. Kapacitu je predsa vždy možné navýšiť ďalšími spojmi na nočáku, a nie novou, takmer súbežnou linkou. Nehovoriac o tom, že bežní cestujúci (najmä tí, čo MHD nepoužívajú pravidelne) netušia (a ani sa to v tú noc v meste odnikiaľ nedozvedia) o nejakej trase, či intervale linky n10
Reakcia na: Rubber38 #2:
Nočná el.posila funguje min. 10 rokov. Využívaná je dosť.
Obslúži ti priamo centrum. CP bývajú na zastávkach v oznamoch...

Ja by som si vedel predstaviť nočnú el.dopravu aj celoročne.
Reakcia na: Rubber38 #2:
Tak napríklad si zoberme Ružinov. Linka N8 bude mať interval asi 15 min. Autobus má ale menšiu kapacitu, takže by na N70 mohol byť v istých časoch kapacitný problém. Navyše by nebolo potrebné ťahať všetky spoje N70 až do Biskupíc, keďže tam bude jazdiť posilnená N72. Ukončenie časti spojov na Astronomickej by zase spôsobilo problémy, keďže mimoriadny CP by cestujúci neovládali a vznikali by zbytočné konflikty medzi vodičom a cestujúcimi (Ako to, že končíte tu, keď N70 jazdí do Biskupíc?!). No a keďže bude asi viac cestujúcich podgurážených, tak by takýto konflikt nemusel dopadnúť dobre.
Reakcia na: 810zssk #1:
Súhlasím. Je to normálny pracovný deň. Nie každý si môže zobrať dovolenku. V niektorých lokalitách to bude dosť fail (DNV - linka 21 bude mať 3 spoje za hodinu namiesto 10, Vrakuňa - 2 spoje na 87 namiesto 5+6 na 78+87).
a ja zas nechapem, preco sa uz konecne nepresunu polnocne spoje na silvestra z hlavnej stanice pod novy most, kedze je logickejsie, ze ludia idu z hviezdoslavovho namestia, ci hlavneho namestia, ci z omsi... a malokto v tom case cestuje nejakym prestupom na stanici. obmielam to tu kazdym rokom. este by bola mozno aj schodna varianta, ze by cast spojov obsluhovala hlavnu stanicu a cast inych most snp... howgh
Ak by sa sa spravila pod mostom SNP výhybka podobná Kaliforňanu(ale zapustená do telesa),po ktorej by sa jazdilo po hrotoch,môže tam byť celoročne a dá sa využiť pri rôznych podujatiach v meste pri ktorých je potrebná výluka,ktorých je cez rok viac než dosť.A bude obsluhovaný uzol Most SNP aj centrum.
Samozrejme trať by bola počas výluk obsluhovaná obojsmernými električkami.Tak ako to bolo pri výluke Jesenského.
Reakcia na: majak #6:
Pretoze:
a) robil by si bordel kedy by linky jazdili od inakadial ako bezne, akurat by si ludi zmiatol
b) pod most sa to nezmesti (to je ostatne dovod preco tam nocaky nemozu ist ani celorocne, hoci by to bolo viac nez vhodne)
Nočné električky "v intervale 15-30 minút" ... to je naozaj taký problém uviesť niekde konečne aspoň orientačný CP? Minulý rok sa stalo, že sa cestujúci 40 minút žiadnej N5 nedočkali a potom došlo presne k takému nervóznemu pobehovaniu, ako písal Rubber38.
Reakcia na: S@fino #10:
CP silvestrovskych posiloviek sa zverejnuje kazdy rok a predpokladam ze sa zverejni aj teraz.
Reakcia na: david1 #3:
Nočná električková doprava celoročne je podľa mňa zatiaľ niečo, čo by nebolo pre túto chvíľu dostatočne efektívne. Stále tu existujú dve nevyčerpané možnosti – posilnenie intervalu nočných liniek, v sobotu a nedeľu v noci pridať odchody o 1. a 2. hodine a zavedenie obsluhy centra mesta (SNP) vybranými nočnými linkami.
Reakcia na: Solider #12:
Ja by som si vedel predstavit nonstop prevadzku linky 1, za predpokladu vzniku nadvaznej bus linky v Petrzalke (teoreticky by mohlo ist o skratenu N80?). Teda v pripade ak by nebolo mozne viest cez Stary most N95ku, napriklad kvoli eurofondom (ak by to mozne bolo, tak je samozrejme lepsie riesit to busom - ako kedysi).

Suhlasim ze pri ostatnych castiach mesta by bolo vhodnejsie riesit pridavanie spojov na bus linky a pripadne zmenu linkovania niektorych liniek.
Reakcia na: Solider #12:
Myslel som tým lepšiu obsluhu centra mesta a nábrežia. Samozrejme by si to vyžiadalo aj zmenu linkovania nočných liniek. Páči sa mi Pražský systém...
Reakcia na: david1 #14:
Praha má ale tramvaje na trochu inej úrovni, než Bratislava električky. Električka nie je autobusu konkurencieschopný dopravný prostriedok čo sa týka v prvom rade rýchlosti prepravy (konkrétne tu, v Bratislave) a v druhom rade v jej zraniteľnosti.

V noci nemáš kolóny, premávka je redšia a väčšina CSS je vypnutá, takže autobusári tomu môžu šliapať po krku, ale čo urobí električkár? Oblúk v noci svoj uhol nezmení, ani proti hrotu výhybky nemôžeš ísť v noci rýchlejšie... A to už ani nehovorím o hlučnosti, napríklad takí Račania by sa ti veľmi pekne poďakovali teda. ?
K tým nočným električkám každú noc: neviem si predstaviť ako by nočná doprava vyzerala, keby vozy museli zastaviť na každej zastávke ?
Reakcia na: Gryzly65 #15:
Netrep momotiny, je všeobecne známe, že pražské električky sú pomalšie ako bratislavské.
Reakcia na: S499.1023 #17:
Pán bol v Prahe naposledy ešte keď koľaje neboli položené ďalej, ako z Malej strany na Vinohrady?
Reakcia na: Andreas.Papak #16:
A preco by museli zastavit na kazdej zastavke?
Reakcia na: Andreas.Papak #16:
Ono sa neraz stane, že na všetkých zastávkach stojí v "silný" odchod aj autobus... Predovšetkým v noci z piatka na sobotu.
Reakcia na: 810zssk #19:
Neviem, DPB má problém so zastávkami na znamenie pre električky, nie?
Reakcia na: Andreas.Papak #21:
Tak DPB ma problem aj s elektrickovymi nocakmi 🙂 Ked by sa prekonal jeden, mohol by sa aj druhy.

(Poznamka: Nie som zastancom toho aby sa nocna doprava pravidelne zabezpecovala elektrickami, s vynimkou pripadnej 24-hodinovej prevadzky linky 1)
Reakcia na: Andreas.Papak #21:
Preco ma s tym problem? V Prahe su zastavky na znamenie pre eliny aj pocas dna, prichadza pomalsie k zastavke a potom sa rozbehne ak nikto na nej nestoji alebo nikto nestlaci dopyt. Nemusi tadial prefrcat maximalkou, aby sa bali ze sa jej nepodari zastavit vcas 🙂
Reakcia na: S499.1023 #17:
Praha: najpomalšia linka je aktuálne linka 4, v smere Kotlářka - Kubánské náměstí má cestovnú rýchlosť 15,5 km/h. Najrýchlejšia je linka 17, v smere Vozovna Kobylisy (smyčka) - Sídliště Modřany 22,99 km/h. (Údaje o vzdialenostiach a rýchlostiach zo systému Jízdní řády fy. Chaps)
Bratislava: nepoznám exaktnú dĺžku liniek, aplikácia Cestovné poriadky fy. Inprop uvádza len celé kilometre, takže je výpočet zaťažený zaokrúhľovacou chybou. Preto asi nemá zmysel pozerať všetky linky (pretože na 1, 2 či 9 môže byť chyba výrazne vyššia). Z ostatných liniek je najpomalšia 3+8 z Rače do Ružinova (18,37 km/h) a najrýchlejšia 6 z Rače do Karlovky (21,70).

Záver: v Prahe majú linky aj pomalšie, aj rýchlejšie. 🙂
Reakcia na: pharel #23:
Mne je toto úplne jasné, mne to netreba vysvetľovať ☺ Veď aj na SK to takto funguje, či na železniciach, alebo v KE.
Reakcia na: david1 #14:
Nikto netvrdí, že systém nočných liniek je večný a nemenný. Chýbajúca obsluha centra je citeľná. Ale kvôli tomu zavádzať električky nie je efektívne ani ekonomické. Oproti Prahe je tu nočný život neporovnateľne slabší a aj to limitovaný iba na noci z piatka na sobotu a zo soboty na nedeľu. Ostatné dni centrum mesta vrátane nočákov zíva prázdnotou. Takže to dokážu podľa môjho názoru dostatočne, s presmerovaním cez centrum a s posilnením v piatky a soboty odchodmi o 1. a 2. hodine, obslúžiť autobusy. Plus aj racionalizácia autobusových zastávok na Račianskej, keďže to je dlhodobo neriešený problém.
Reakcia na: Rubber38 #18:
Pán, na rozdiel od teba, v Prahe býva.
Reakcia na: Martin Fundárek #24:
Čo nič nemení na tom, že Praha nemá "tramvaje na diametrálne odlišnej úrovni" z hľadiska cestovnej rýchlosti a samozrejme už vôbec nie z hľadiska zraniteľnosti (omnoho viac tratí bez vlastného telesa). Výhodou je väčšia redundancia siete ale to je pre plánovanie nočnej dopravy irelevantné. Zásadnou výhodou Prahy je to, že električky vedú až na koniec husto obývaných oblastí, takže na konci stačí prestup na autobus.
Reakcia na: S499.1023 #27:
Moje miesto odpočinku je na západe Jinoníc, pri zast. Nušlova, takže sme v tomto "na jednej lodi" ?

Narážal som na to, že tvrdenie o pomalých Pražských električkách je uplatniteľné len v (širšom) centre, kde trate prechádzajú historickou zástavbou, často priestorovo obmedzenými ulicami, a na priemer. prepr. rýchlosti sa podpisuje aj časté vetvenie tratí (no aj veľká hustota samotných cestných križovatiek), tiež to, že často fungujú ako napájač metra. No je to (z hľadiska porovnateľne starej zástavby, i keď v Prahe sa samozrejme jedná o niekoľkonásobne väčšiu rozlohu) niečo porovnateľné s našim širším centrom, od RaMy/TrMy cez centrum až na Kapucínsku / Most SNP. Našej štvorke to spod Mosta SNP trvá na TrMy 13 minút, sú to cca 3 km = +- 14 km/h.

Ale keď si porovnáš radiály, často pochádzajúce až z doby po vzniku Veľkej Prahy a prvých veľkých sídlisk, tak tam je Praha na úplne inej úrovni, ako my. A je jedno, či sa vezieš z Řep, Kobylis (cez Tróju), Modřan, Hloubětína, či Petřin, všade sa vďaka viacerým faktorom jedná o priemer. prepravnú rýchlosť vyššiu, a o spoľahlivosť oveľa lepšiu, ako v Bratislave (ešte je to dajme tomu porovnateľné s Račianskou radiálou, ale to je všetko)

Takže je to o uhle pohľadu, resp. o tom, ktoré trate porovnávaš. Ale hneď vyniesť jednoznačný súd, že Pražské električky sú pomalé, to mi príde od "Pražského" dopravného nadšenca dosť krátkozraké ?
Reakcia na: S499.1023 #28:
Presne ako píšeš, neni zraniteľnosť ako zraniteľnosť. Je jedna vec, že BA sieť je vďaka vysokom podieli tratí na vlastnom telese menej náchylná k nehodám, či väčším meškaniam, no keď sa už niečo stane, tak je väčšinou na desiatky minút beznádejne odstavená od MHD celá veľká oblasť mesta
Reakcia na: S499.1023 #28:
Áno, Bratislava má nespornú výhodu v tom, že veľká väčšina tratí má vlastné teleso, ktoré nezdieľa s inou formou dopravy. Zraniteľnosťou som mal však na müsli, že až sa niečo vycocotí, tak to odreže od ED značnú časť radiály - a to si nechcem predstaviť, že by sa niečo udialo na výjazde z garážovne tak o štyri hodiny. V tomto zas má výhodu stovežatá.

Okej, o cestovnej rýchlosti sa prieť nejdem, dodám iba, že Prahou som sa povozil naposledy pred šiestimi rokmi počas týždennej dovolenky... A vtedy som mal pocit, že premávajú značne plynulejšie, než u nás.
Reakcia na: Solider #12:
SNP a Šafko budú obsluhované po otvorení starého mosta tak ako pred jeho zatvorením (N95).
Rozjazd o druhej v nedelu je nezmysel.
Reakcia na: Jadran #32:
1. Ta info o N95 je potvrdena?
2. Preco by to bol nezmysel? Vsetky linky asi nie, ale napr. N95 chodi cez vikendy o tom case dost plna takze by to urcite zmysel malo. Povedzme ze petrzalske linky, N21, N31, N70 a N72 su jasna volba. Pripadne by mozno zmysel mali aj N53, N55 a N61. O jednej potom vsetko okrem N29 a N37 (N34 by som navrhoval aby sla aj o 0:00, aspon cez vikend). Ale teda to uz su take pokrocile napady, najprv by musela byt vola nocaky zlepsovat a potom ist zaradom podla priorit (napr. reforma linkovania v Ruzinove, vytvorenie "malych rozjazdov", pridavanie spojov, atd.).
Reakcia na: Jadran #32:
Práveže o druhej by to dosť pomohlo. O druhej totiž zatvára väčšina podnikov, ktoré nie sú nočné, a tam nalievajú maximálne do pol druhej. Nemá veľmi zmysel tam sedieť do záverečnej a potom sa polhodinu ponevierať mestom, hlavne teraz v zime, keďže je rozdiel byť vonku pri +25 a pri nule. Odchod o druhej by si mohol nájsť nových cestujúcich aj lepšie poslúžiť tým súčasným, keďže by sa v piatky a soboty skrátil interval na 30 minút od 23.30 hod. do 2.30 hod., čo by už na Bratislavu bol celkom slušný parameter, ale mohol by aj odľahčiť odchod o 2.30 hod., ktorý býva dosť vyťažený.
Reakcia na: Solider #34:
Nepamätám si, že by som zažil odchod 2:30 na hociktorej linke nejako extra vyťažený v nedelu, najhoršie sú vždy soboty, a hlavne odchod 1:30, aj to v zime (zrejme práve preto, čo si písal). V lete je to iné, vtedy sú "návaly" viac rozlezené, keď sa dá byť dlhšie vonku.
V sobotu by to možno nejaký význam aj malo.

Na druhú stranu, tiež nechápem, prečo nechodí N34 o polnoci, aspoň cez víkendy.
Reakcia na: 810zssk #33:
Keď už N95 cez most, tak ako tram N1, vrátiť N80 na pôvodnú trasu, N95 zrušiť a po Pe porozvážať od TPD s N99...
Reakcia na: Jadran #35:
Vsak ale odchod o 2:00 by stiahol ludi aj z 1:30, nie len z 2:00. Inak v com sa v lete da byt von dlhsie ako v zime, ak hovorime o 1:00 vs 2:00? Lebo vecer este dajme tomu ze kvoli svetlu, ale v noci je to celkom jedno, nie?
Reakcia na: 810zssk #37:
Nie, dajme tomu, ja neviem, padne záverečná, tak sa ešte kúpia zo dve flaše so sebou a vypije sa niekde vonku, v parku, na nábreží, kdekoľvek. Ak mrzne, tak sa asi málokomu chce pochodovať opitý po meste, každý ide domov.
Reakcia na: 810zssk #37:
A nehovorím ani tak o 1:00 vs. 2:00, narážam len na to, že v lete sa tie najväčšie davy menej koncentrujú na jeden konrkétny odchod nočákov.
Reakcia na: kecho #36:
Aká je pôvodná trasa N80?
Reakcia na: Jadran #32:
Nebola by vhodnejšia N80? Rovno na Farského a odtiaľ po svojej trase? Ako pôjde N95 medzi Einsteinovou až Jungmanovou?
Reakcia na: Jadran #39:
To je pravda, v lete sú v prípade pekného počasia oveľa viac rozložené nápory na nočné spoje.
Reakcia na: david1 #14:
Súhlasím, výborný je 20 minútový interval v piatky a soboty, ako aj riešenie prestupov na Lazarskej.
Reakcia na: Jadran #38:
Ja som bol v tom ze sa bavime o Bratislave a nie Medzilaborciach ?
Reakcia na: Jadran #35:
N34 je všade okrem samotnej Karlovky suplovaná inými linkami, ktoré o plonoci idú.. Možno práve preto.
Reakcia na: Gryzly65 #45:
Ďakujem za objasnenie, ešte taký drobný dodatok - prečo chodí potom pravidelne narvatá, keď je všade okrem samotnej Karlovky suplovaná inými linkami? ? Na tom celom je najzaujímavejšie, že v samotnej Karlovke vystupuje minimálne percento ľudí, kupodivu dosť ich stláča STOP napríklad na takej Molecke, kde chodí aj N33.
Reakcia na: ................ #41:
N95 predtým robila to kolečko okolo Ovsišťa, a ak ma pamäť neklame, tak v súvislosti so zavretím starého mosta (máj 2010) tam presmerovali N80, lebo zistili že po novom "to sa nestíha". Tá dovtedy premávala prakticky po dnešnej trase N95ky Einsteinova až Námestie hraničiarov a ďalej po trase k Matadorke, takže vtedy viacmenej si len vymenili medzi sebou obsluhu úseku Hodžko/Zochova až Hrobákova (okrem toho samozrejme, že N95 dovtedy premávala po starom moste). Tento systém sa má podľa všetkého obnoviť, až sa otvorí staronový most, čiže N95 cez Hodžko bez zastavenia, SNP, Šafko, starý most, Ovsište a tak ďalej.
Reakcia na: ................ #41:
napríklad tu:
https://imhd.sk/ba/mapa-schema-fullscreen/140/Linky-MHD-a-IDS-20100424
N99 by v súčasnom stave nešla cez 5 zastávok N95:
Lachova - zo Šustekovej/Hraničiarov v dostupnosti
Starohájska (1 smer) - obslúžiteľné z Hraničiarov 2.smer je teoreticky možné využiť zastávku 68/96...
Bradáčova - z Romanovej v dostupnosti, teoreticky nech má N99 ako zastávky obe Romanove, ak by bolo nutné...
Technopol - v prípade nutnosti možnosť potiahnuť cez otočku 83-ky
Strečnianska - zo Znievskej/Šintavskej
Reakcia na: Gryzly65 #45:
Suplovana nie je ani v juznej casti Dubravky. Kazdopadne, vo zvysku Dubravky je suplovana N21kou, ktora nejde cez centrum. Preto to suplovanie az tak velmi nefunguje. N34 aj vzhladom na vytazenost podla mna je linka ktora by o polnoci ist mala. Ja by som dokonca mal tendenciu pridat aj N29 po Suchy mlyn a N37 po Bakosovu.
Reakcia na: Jadran #46:
Lebo N33 obchádza centrum odspodu.
N34 by mala ísť samozrejme aj o polnoci.
Reakcia na: 810zssk #37:
V lete sú vonkajšie terasy. A je aj teplejšie, ale práve do tej cca 3tej teplota klesá.
Reakcia na: Jadran #47:
#48 dakujem obom za objasnenie ?

Z viacerých dôvodov si ale myslím, že terajší systém by bol lepší, s tým, že cez starý most N80
Reakcia na: Mike #51:
Terasy pokial viem po polnoci uz nie su, ci..?
Reakcia na: 810zssk #53:
Ako ktoré. Napríklad Primi pri Michalskej bráne má obrovskú terasu do štvrtej až piatej rána. A takých sa nájde viac. No je aj dosť podnikov, ktoré musia skladať terasu o polnoci, no tiež nie každý to aj presne dodrží.
Budu zdvojene supravy na N5 na Silvestra ?
Reakcia na: 810zssk #53:
Môže byť že sa to zmenilo posledný rok (roky). Viem, že z hľadiska nočného kľudu by to malo byť obmedzené, ale pár liet dozadu si pamätám minimálne na Michalskej za dobrého počasia všety terasy plné aj po jednej v noci...
Reakcia na: Jadran #35:
Záleží aj podľa počasia. Ak povedzme prší a fúka, tak môže byť slabý piatok, ale zase silná sobota, ak je na druhý deň už lepšie počasie. Alebo ak je piatok štátny sviatok, môže byť silný štvrtok pred takýmto sviatkom. To sa nedá dopredu takto stopercentne predpokladať. Dá sa však vyčítať, že zo všetkých dní týždňa býva v meste najsilnejší piatok a sobota oproti ostatným dňom. Preto by sa polhodinový interval mal v tieto dni predĺžiť až do 2.30 hod. A vybrané linky by mali ísť aj o 4.30 hod., keďže tam je vo vybraných oblastiach diera hodinu a pol medzi ostatným nočným a prvým denným spojom. V niektorých oblastiach to platí aj o diere medzi ostatným denným a prvým nočným.

Pokiaľ ide o N34, tak to je bez debaty. Tá by mala jazdiť určite celý týždeň aj o polnoci ako ostatné nočáky.
Reakcia na: Solider #57:
Univerzálne platí aj v okolitých štátoch, že silnejšia je noc pred voľným dňom, ako noc pred pracovným dňom.
Reakcia na: 810zssk #33:
O jednej a druhej by mali podľa mňa premávať všetky linky idúce na veľké sídliská, prechádzajúce cez husto obývané oblasti, čiže N21, 31, 33, 34, 53, 55, 61, 70, 72, 74, 80, 93, 95. Pri N29 a N37 by sa dalo polemizovať o tom, či Kramáre a Lamač nespĺňajú uvedenú definíciu veľkého sídliska a husto zastavanej oblasti, ja by som navrhoval viesť N37 cez Kramáre a N29 ako ad hoc minibusovú linku, čím by sa novou N37 obslúžili zároveň Kramáre aj Lamač.

Pokiaľ ide o zmeny v Ružinove, o čo by tam išlo? Zmena N61?
a L63 bude na Silvestra premavat az od 8.00 hod. ? ?
Reakcia na: Solider #59:
V prípade N37 si niesom istý že zaviesť ju cez Kramáre je dobrý nápad, lebo ad1 už teraz býva niekedy problém vyjazdiť ju na nulu a vrátiť sa na :30 ak sa ide s miernym meškaním zo stanice; ad2 prvé a posledné spoje podľa potreby vykonávajú zachádzku na Hroboňovu (akože služobný spoj). Kramáre by som preto v kľude ponechal N29.
Reakcia na: Jadran #61:
Ta N29 by potom mohla jazdit stabilne cez Hrobonku, ak by na Kramaroch bola N37.
Reakcia na: 810zssk #62:
Hovorím ešte raz, N37 nevyjazdí Kramáre a ešte aj Tesco Lamač a ešte aj Lamač.
Reakcia na: Jadran #63:
Ale ved klud, ja ani nie som za to presmerovanie. Len hovorim ze ta Hrobonka by sa riesit dala.
Reakcia na: Jadran #61:
Ak sa ide s mierným meškaním, tak problém vrátiť sa do 30 majú viaceré dlhšie linky a meškania sa prenášajú do ďalšej hodiny. Ja osobne si myslím, že N37 je vyjazditeľná do hodiny aj trasou cez Kramáre. Trasa odbočka Stromová – Hroboňova – Patrónka je 1,7 km, Odbočka Stromová – Kramáre – Patrónka je 1,9 km, Patrónka – Vozovňa – Odbočka Stromová je 2,3 km, takže ak niekto nedokáže do hodiny odjazdiť 400 metrov navyše, tak je chyba niekde medzi volantom a sedadlom.

Čo sa týka zachádzky k vozovni, končiacich vodičov môže zobrať posledná 21 z Devínskej a vodičov na nástup môže zobrať ad hoc služobák alebo prejazd zo stanice.
Reakcia na: Solider #65:
A počet zastávok s MPR si do svojho výpočtu zarátal, len tak medzi nami?
Reakcia na: Jadran #46:
Asi preto lebo N 21 aj N 33 obchádzajú Hodžko a Zochovu (N 21 vlastne ide úplne mimo CMO).
Dnes 31.12. z Race nejazdi 59 a z Blumentalu 94. Je normalny PRACOVNY DEN!! ?
Reakcia na: Jardo #68:
a preto som dnes použil do Petržalky L98 ,ktorá preletela cez Prístavný most ako v Nedelu ráno.
Reakcia na: Jardo #68:
DPB je prakticky sucast verejnej spravy. Nemozes od nich ocakavat uvedomenie si, ze dnes, v pracovny den, by niekto pracoval.
Reakcia na: 810zssk #70:
No na druhej strane, asi nebudem ďaleko od pravdy, keď poviem, že ten dnešný deň je pracovný viacmenej pre ľudí, ktorí bežne pracujú cez víkendy.
Reakcia na: 810zssk #70:
Mne sa najviac páčil Kajdiho výrok na tlačovke k programu Silvestra: „31. premávajú všetky linky podľa sobotného grafikonu ak je to pracovný deň, ale v noci bude posilnená aj doprava nočných liniek“ ?

Doteraz som nepochopil, čo tým chcel povedať.
Reakcia na: Solider #72:
Asi to chcel povedať univerzálne, že každý rok platí, že ak je Silvester pracovný deň, jazdí sa podľa víkendu. A ak pripadne na víkend, tak sa jazdí normálne. ?
Reakcia na: Andy #71:
Presne tak.
Reakcia na: Andy #71:
Absolutne nespochybnujem ze dnes je mimoriadne slaby den. Ale stale je to pracovny den a aj pre mnoho ludi co vikendy nerobia (nie kazda firma si moze po vzore DPB a spol dovolit proste vypnut). Mne nevadi samotny fakt ze je nejake obmedzenie. Ale az na uroven vikendu je prilis: niektore linky nejazdia vobec a niektore (napr. 63) maju naozaj neprimerany interval.
Reakcia na: Andy #73:
Akurat ze je to blbost, pretoze napr. minuly rok sa na Silvestra jazdil normalny prazdninovy rezim.
Reakcia na: Andy #71:
Ja cez víkendy oficiálne nepracujem a dnes som bol normálne v práci, dokonca na služobnej ceste. U nás na Balkáne sa jazdilo do 20:0 ako v kladivá cez prázdniny, od 20:00 jazdia nočáky v intervale 20 minút až do siedmej do rána.
Reakcia na: Andy #73:
Je niekde aj video z tej tlačovej konferencie? Vygooglil som iba fotky.