V tomto roku bude dodaných spolu 15 jednosmerných vozidiel.
Po prvej novej jednosmernej električke Škoda 29T ForCity Plus #7401, dodanej ešte vo februári tohto roka, bola v závere júna dodaná do Bratislavy v poradí druhá električka tohto typu, ktorá dostala číslo 7403. Ďalšia nová jednosmerná električka (s číslom 7402) príde do Bratislavy v noci z 1. na 2. júla. Pre tento rok má bratislavský dopravný podnik objednaných spolu 15 jednosmerných vozidiel, ďalších 15 jednosmerných električiek by malo prísť v roku 2016.
Jednosmerné električky sa oproti obojsmerným električkám Škoda 30T (ktorých už bolo dodaných 15) vyznačujú väčším počtom sedadiel pre cestujúcich - až 69, keďže vozidlá majú dvere len na jednej strane a zadnú plošinu nezaberá kabína vodiča.
LubomirM
Co sa tyka K2S - chapem, ze napr. 7104 je vrak, ale je pravda, ze zatialco sa v Bratislave neuzivia solo T3 na linkach, K2 ma idealnu kapacitu najmensieho vozidla, navyse sa pocitaju za solo vozidlo a nezeru viac kilometrov - inak v tomto ohlade by ma zaujimalo, ci sa nove vozidla pocitaju kilometricky za solo alebo supravu. V pripade, ze solo, tak tam je nasa odpoved, ze kde sa vezmu vozokilometre na trat do Petrzalky.
Popravde neverim tomu, ze po uprave Juraku na servisovanie NP vozidiel 29T a 30T budu opcne vozy zaradene do Krasnan. Podla mna to bude rovnake ako s rozdelenim trolejbusov na Hrobonovu - SOR a Jurajov Dvor - 14Tr a 15Tr. Obe vozovne maju na vsetky linky rovnako dobry dosah, takze manipulacne jazdy maju len minimalny rozdiel. Je jedno, ci ti na linku 5 vyjde vozidlo z Krasnan alebo z Juraku.
Pokial viem, co sa tyka EU, tak tam sa pocita s vyradenim/nahradenim 45 suprav, kedze u 45 vozov sa jedna o obnovu a 15 o rozsirenie. Ovela vacsi problem je u trolejbusov, kde cela dotacia bola na obnovu a teda bude nutne vyradit voz za voz, co som pocul, co zial zahrna aj vozidla, ktore mali GO a su este sposobile na dalsiu prevadzku.