Na zastávke Malé Krasňany budú osadené elektronické tabule

Názov zastávky Nový záhon bol 8. januára 2015 premenovaný na Malé Krasňany. Podľa zmluvy s investorom týmto dopravný podnik zabezpečuje propagáciu rovnomenného developerského projektu v blízkosti zastávky. Developer za odplatu na tejto zastávke dopravnému podniku na vlastné náklady nainštaluje dvojicu štvorriadkových elektronických informačných tabúľ s aktuálnymi odchodmi liniek, v každom smere jednu.

Zmluva s investorom bola uzatvorená 1.1.2015 na dobu neurčitú a dodávateľ sa zaviazal dodať tabule do 60 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Informačné tabule však v tejto lehote osadené neboli a dopravný podnik mal v tomto prípade podľa dohodnutých podmienok možnosť od zmulvy odstúpiť. "Firma, ktorá zastupuje investora, v súčasnej dobe rokuje s dodávateľom predmetných informačných tabúľ – podľa zmluvy by mali byť dodané v priebehu prvého polroka 2015 a následne na tejto zastávke budú nainštalované," uviedla hovorkyňa DPB Adriana Volfová.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Stenly #11:
existuje vôbec priama zmluva o reklame medzi DPB-Pigmedia?
Nie je zmluva DPB-Recar(x-tá verzia názvu Recar-viď orsr.sk) Či tá už "sa" zrušila?
12/2007 - "Zmluva s Dopravným podnikom, ktorá je kľúčová pre biznis Recaru, je uzatvorená s Recarom na 10 rokov. "
http://strategie.hnonline.sk/ludia/rozhovory/primarnym-cielom-je-zarobit

btw. ak sa chceš zasmiať na názorových obratoch nestranného vedenia DPB (ktoré nestranne chce napr. "vyúťažiť zo desať vozidiel tohto typu") počas pár mesiacov:
10/2007 - "Podľa Zahradníka má záujem o reklamu v MHD rastúcu tendenciu."
http://www.sme.sk/c/3521160/prijmy-z-reklamy-znizuju-stratu-dopravneho-podniku-bratislava.html

12/2007 - "sme vyhodnotili, že podnikať v oblasti prenájmu reklamných plôch nie je core biznisom Dopravného podniku"
http://strategie.hnonline.sk/ludia/rozhovory/primarnym-cielom-je-zarobit
Reakcia na: Stenly #11:
je niekolko rozhodnuti sudu, ktore hovori, ze to poskytnut musia. Malokomu sa vsak chcu riesit sudy.
Reakcia na: Žáržo #6:
Toto si myslel ako vtip, ci nie?
Reakcia na: Solider #5:
Vieš prosím ťa aké sú presné zmluvné podmienky pri prenájme reklamných plôch medzi DPB a Bigmediou? Keď som sa to snažil zistiť oficiálnou cestou, tak mi takéto informácie odmietli poskytnúť s odôvodnením, že keďže je v tom zainteresovaná súkromná spoločnosť (Bigmedia), tak nemôžu nič prezradiť.
Reakcia na: Mopy #9:
Zahnusiť celé mesto reklamou ešte aj na zábradliach? Autá nemajú čo sprchovať ľudí. Chceš ustúpiť arogantným vodičom a navyše za cenu nejakej ďalšej otrasnej reklamy na zábradlí? AK už fakt niet cesty, dá sa to vyriešiť prísreškom, alebo zaplnením deravých zábradlí, ale prepánajána len nie ďalšou veľkoplošnou reklamou...
Ja by som mal mensi navrh pre DPB, ohladne zastavok, elektro tabule vitam, dobry krok, ale na zastavkach (prevazne elektrickovych) kde nie su pristresky, napr. Ursinyho,Pionierska,Riazanska, Mlada Garda, Nam. Biely Kriz apod. by mohli aspon dat na zabradlie reklamne tabule alebo nieco take, ked prsi, tak stojaci na zastavkach sme osprchovani dvojmo, zhora a od aut z cesty.. Takto by aspon schytala od aut sprsku reklamna tabula a my stojaci na zastavke by sme boli mierne suchsi ?

Samozrejme ze tymto nechcem povedat aby nerobili pristresky, len nech ich spravia pekne, ale aspon by z toho mohli mat nieco z prenajmu reklamnej tabule a mierny uzitok aj pre nas cestujucich, kym budu pristresky..

I ked viem ze sme na SK a mozem snivat dalej..
Reakcia na: Žáržo #6:
stacilo by Westend - Patronka ako oba historicke nazvy pre danu lokalitu ?
Reakcia na: Žáržo #6:
Ja som myslel to osadenie elektronickej tabule ?
Reakcia na: Dave177 #4:
Tiež si myslím že Westend Tower znie lepšie...
Reakcia na: Ámos #3:
Problémom však je, že to nenahrádza ani časť príjmov, pretože značnú časť si ponecháva súkromná Bigmedia, čo sa reklamy týka.
Na Patrónke sa dačo podobné nechystá? ?
Reakcia na: Solider #2:
to je uhol pohladu. Obrazovky, chnapky, polepene okna mi vobec nevadia. Chapem ze to nahradza cast prijmov v uz aj tak napatom rozpocte.

Mne sa lubi system - Postova - Martinus, no to sme na zastavke ktorej nazov poznaju vsetci.
To ze mame nejaku zastavku novy zahon som neregistroval a to som cez nu isiel nespocetnekrat. Pri mnozstve zastavok ked chcem vediet jej nazov sa musim pozriet.

DPB chyba segmentacia zastavok podla typov a kazdy segment by mal mat svoje pravidla. Ako velkost nastupista, pristresku, vybavenie, moznost prenajatia nazvu a podobne.
Reakcia na: Ámos #1:
Skôr by som povedal, že nie. Názov zastávky je rovnako orientačný bod, ako názov ulice. Keď sa nemení názov ulíc každé tri roky, nemal by sa ani názov zastávok. Reklamná politika DPB prerástla do strašidelných rozmerov a už cestujúceho primárne neinformuje, ale doslova šikanuje (obrazovky, chňapky, polepené okná, častá zmena názvov zastávok).
z tohto by sa mal stat precedens.