Nasledovať bude dodávka trolejbusov Škoda 30 TrDG.
V priebehu marca obdržal bratislavský dopravný podnik posledné kĺbové trolejbusy Škoda 31 Tr z prvej 50-kusovej objednávky. Ako pre imhd.sk uviedla hovorkyňa DPB Adriana Volfová, v súčasnosti prebieha preberanie posledných dodaných vozidiel od výrobcu a vybavovanie technických preukazov.
Posledné dodané kĺbové vozidlá dostali evidenčné čísla 6830, 6831 a 6832. Na zaradenie do premávky v týchto dňoch čakajú aj vozidlá #6846, 6848 - 6850.
V krátkom čase bude nasledovať dodávky 14 "krátkych" vozidiel Škoda 30 TrDG s prídavným dieselagregátom #6102 - 6115. Tieto vozidlá budú podľa DPB dodané v apríli a máji tohto roka. "DPB, a.s. plánuje obsadiť týmito vozidlami linku 210, ktorá bude predĺžená až k OC EUROVEA. O ďalších linkách sa ešte rokuje," uviedla A. Volfová.
Do konca tohto roka bude ešte v rámci využitej opcie dodaných 20 kĺbových trolejbusov Škoda 31 Tr a 20 sólo vozidiel Škoda 30 Tr bez dieselagregátu.
V súvislosti s dodávkou nových trolejbusov sme sa zaujímali aj o to, ako DPB naloží so starými trolejbusmi, ktoré už doslúžili. "V súčasnosti prebieha proces vyraďovania najstarších trolejbusov určených na likvidáciu. Odpredaj novších trolejbusov sa bude predbežne realizovať v letných mesiacoch," priblížila nám A. Volfová. Na otázku, kam ich DPB plánuje odpredať, nám však hovorkyňa DPB neodpovedala.
TomJ
Obávam sa, že pri pôvodnom variante cez Wustenrot by sa zrušilo zachádzanie k ASMN (DPB sa podľa mňa bude snažiť ušetriť vzkm).
Ďalšia vec je, čo s ďalšími 30TrDg, pretože 210-ka ich zhltne len 4, max 5. Jediné rozumné riešenie čo ma napadlo (aby to nebolo moc do kopca), je predĺžiť 211 do Tesca Lamač, pretože spojenie Tesco - Patrónka je v niektorých časoch dosť mizerné.