Keď už sme u tých východných susedov, ako to vyzerá s ich výrobkami ? Kvalita, spolahlivosť , cena, služby? Či sú to zlé stroje už len preto že sú z východu?
Hádam si nemyslíš, že na Ukrajine sú na tom stále tak zle, aby nakupovali staré haraburdy z Bratislavy. Však v takom Kyjeve už jazdí len posledná 15Trka, ostatné nahradili nízkopodlažnými elektroLAZmi.
No keďže dnes sa vypravuje okolo 100 trolejbusov tak aj keby došlo v ideálnom prípade všetkých 80 nových do konca 2014, tak pri zachovaní 6 ks 25 Tr sa bude musieť nechať min. 25 ks 14/15Tr nech je aj nejaká dostatočná rezerva (dnešná rezerva oproti výprave cca 10% je žalostne málo).
Nehovoriac o tom ak sa budu rozširovať tbus trate, výprava sa logicky ešte zvýši.
Verím, že sa generálkovanie trolejbusov nezastaví, veď niektoré najmä 14Tr sú v strašnom stave... Veď, keď prídu nové vozy, tak sa tieto môžu predať napríklad do Ukrajiny, alebo vypravovať pomedzi nové...
V čase kedy sa rozhodovalo o GO nikto ešte nevedel, že koniec tohto roka bude tak úspešný čo sa týka EÚ peňazí a nákupu nových vozidiel. Logicky z toho vyplýva, že GO vozidla sa istotne nevyradia, ale buď tu dožijú do konca svojej životnosti alebo sa časom predajú (i keď Bratislava asi ešte nikdy nepredávala v novodobej histórii vozidlá, skôr ich nakupovala ? ). Neviem na aký počet bol vysúťažený tender na ich GO, ale ak ho ešte nenaplnili pravdepodobne opravy pozastavia...