Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Miro #2754:
Však to máš prezentované. Sú tam zdieľané bicykle, kolobežky a v okruhu 1 km (15 min. pešej chôdze) pomerne značnú lokalitu s kancelárskymi budovami.
Včera som náhodne šiel okolo, parkovalo tam asi 15 áut.... po troch dňoch celkom slušné (na Komsárkach toľko neparkovalo ani po dvoch mesiacoch).
Reakcia na: Peon #2760:
Ďakujem, skúsim niekedy vybehnúť do BA.
Reakcia na: samkoh #2753:
Jedinou možnosťou je dopravná karta Arriva Mobility Solutions (AMS) zo stanice Nivy za 6 €.
Btw, to predajné miesto, vrátane okienka dopravné karty, prevádzkuje Slovak Lines a panie pokladníčky sú z Arrivy či ako? https://www.slovaklines.sk/sk/autobusova-stanica-bratislava-nivy/pokladne/

Zvláštne, že na Ubiane už pre AMS nevidím možnosť objednať si ju cez internet - v minulosti to tam bolo. Vyzerá to tak, že nikde sa nedá cez internet objednať.

Karta mi spoľahlivo funguje v IDS BK a zároveň aj u iných zapojených dopravcov vrátane Arriva Trnava. https://www.dopravnypas.sk/#transporterList
Team Сралло zvyšuje dane a poplatky, aby mohli každoročne poslať tisíce eur hardcore komunistom na ich politický časopis Kapitál. (Vo výsledkoch pod značkou "KPTL".
https://nadaciamesta.bratislava.sk/documents

Napríklad "Časopis Kapitál - stratégia komunikácie s
publikom a žurnalistický tútoring" za 5000 eur. Ako to súvisí so záujmami občanov mesta a zlepšovaním života v meste?
Reakcia na: andy27 #2756:
Milujem tieto negativisticke postoje. Ti garantujem, ze toto parkovisko sa zaplni kazdy bozi den a na 100%. Pre mimoBA ludi uz teraz je problem parkovat a tak budu stastni za kazdu moznost. Ludia nemaju problem dost pesi/na kolobezke kludne aj 2km. Ved si len spomen na parkovisko pod mostom Apollo, ktore hojne vyuzivali ludia pracujuci v centre, ci okoli Niv. A to rozhodne nebolo blizko
Reakcia na: Miro #2754:
Toto je parkovisko P+B (Park and Bike), nie P+R
Reakcia na: Miro #2754:
Je to len PR akcia, aby ukázali, že niečo akože robia. V skutočnosti nerobia nič. Oni majú nejaké P+R parkoviská alebo akékoľvek zlepšenie úplne na háku.
Reakcia na: Miro #2754:
Namontuju stojan na bicykle a mozu sa odviezt az do centra 😃
Reakcia na: zakaznik #2752:
Keď zaparkujem na záchytnom parkovisku, očakával by som, že tam nastúpim do MHD, ktorá ma rýchlo a bez prestupu dopraví do centra. A čo je tu? Jedna okrajová autobusová linka má zastávku vzdialenú 300 m.
Mám takú zvláštnu otázku:
Mám dopravnú kartu DPB, na ktorú si kupujem električenky na bežnú dochádzku do práce+sem-tam aj za iným účelom Cífer-Veľký Biel. Aj keď bývam v Cíferi, Trnavskou Arrivou cestujem veľmi zriedka. Pomerne často sa však vyskytujem v slovenských tarifných systémoch, kde mi dopravná karta DPB neplatí, ale nie pravidelne v jednom.
Ktorú dopravnú kartu je najvýhodnejšie si kúpiť na zvyšné systémy tak, aby mi platila u čo najviac dopravcov?
Pokiaľ magistrát niečo vytvorí, dajú si záležať, aby to pretrvalo dlhú dobu, bez opráv a ďalších výdavkov. 🤪 😄Minimálne aspoň kým to stihnú nafotiť pre marketingové účely... 😄

Záchytné parkovisko pod Prístavným mostom. Zdroj: Magistrátna FB page
Klimahoaxeri môžu po vyhratých eurovoľbách pritvrdiť svoje ťaženie.

Zakážu veľa dieselových áut v SR? Vypukol spor o naftový motor, ohrozené sú normy Euro 5 a Euro 6
https://www.topspeed.sk/novinky/zakazu-vela-dieselovych-aut-v-sr-vypukol-spor-o-naftovy-motor-a-normy-euro-5-a-euro-6/25375#google_vignette
Právo sa opäť porušovallo.

Vallo má na krku ďalší problém. Dane z nehnuteľností sa zvyšovali v rozpore so zákonom
https://standard.sk/725273/vallo-ma-na-krku-dalsi-problem-dane-z-nehnutelnosti-sa-zvysovali-v-rozpore-so-zakonom
Reakcia na: Ike #2746:
"To by sa EÚ naozaj musela zmeniť na následníka ZSSR, aby táto zmena prebehla v podstatných rozmeroch. "
aj keby hned zajtra, tak bez carovneho prutika naozaj takuto zmenu do funkcneho stavu skor ako za 20-30 rokov nedostanes.... (aj ked, v totalitnych systemoch zas projektovanie, obstaravanie a pod. sa az tolko nezdrzuje nejakymi pripomienkami dotknutych osob, tak mozno do tych 20 rokov by to mozno slo, ked by limitujucimi faktormi bola len ekonomika, vykonost priemyslu a dostupnost materialnych zdrojov.....)
Reakcia na: si #2744:
Myšlinky nemáš zlé, ale uskutočniteľnosť tohto je na úrovni ďakovnej reči missky vyzývajúcej na svetový mier. Bolo by fajn ho mať, ale určite v horizonte najbližších 30 rokov úplne nereálne.

To by sa EÚ naozaj musela zmeniť na následníka ZSSR, aby táto zmena prebehla v podstatných rozmeroch.
Reakcia na: MatejBA #2743:
Tak iste, ľuďom sa to páči, ale nevedia si predstaviť, koľko ich to bude stáť.

Rovnako ako by sa im páčili vrtulky a solárne panely, ale neboli by ochotní platiť 350 €/MWh, čo je skutočná cena za také sprostosti.
Reakcia na: MatejBA #2743:
"A zaplatis to firmam ty, ZSR, ZSSK Cargo/iny dopravca ci MinDop tie zvysene naklady?"
"Plus nakladne auta predsa platia myto, spotrebnu dan z paliva, cestnu dan, a firmy/vodici aj dan zo zisku/z prijmu."
a platia teraz firmy aspon vsetky skody ktore touto dopravou sposobuju ? myto, cestne dane a spotrebne dane z paliv tak horkotazko mozno pokryju latanie tych najvacsich skod na telese ciest; dan zo zisku/prijmu by v ziadnom pripade nemala putovat do latania skod ich podnikania (nie je na to urcena), ak tak je tak je nieco hodne zle....
o skodach napriklad v podobe staticky narusenych obytnych domov popri cestach, zhorseneho zivotneho prostredia (a tym nemyslim len emisie z vyfuku, ale napriklad aj prach, hluk) nevraviac....

"Nemame uz socik, aby stat prikazoval, ako sa spravat."
mas dojem ze Ti stat ako spolocenstvo neprikazuje ako sa (ne)spravat ? okrem toho v zapadoeuropskom priestore je minimalne jedna krajina ktora politiku ze naklad patri na zeleznicu vcelku uspesne uplatnuje (a aj v osobnej verejnej doprave je povazovana za jednu z tych (naj)lepsich)

"Nehovoriac o tom, ako by si napriklad na 110 narval dalsie vlaky, ked uz teraz sa tam jazdi na hrane?"
ak sa pozries kusok do historie tejto diskusie, obrovsky dlh v infrastrukture sam spominam a tiez mi je jasne ze sa to uz dostava do stavu ze nie ze nie je priestor na nejake zvysovanie vykonov ale uz to ohrozuje aj schopnost realizovat vykony v sucasnom rozsahu.....
Reakcia na: si #2742:
A zaplatis to firmam ty, ZSR, ZSSK Cargo/iny dopravca ci MinDop tie zvysene naklady? Nemame uz socik, aby stat prikazoval, ako sa spravat.

Plus nakladne auta predsa platia myto, spotrebnu dan z paliva, cestnu dan, a firmy/vodici aj dan zo zisku/z prijmu.

Nehovoriac o tom, ako by si napriklad na 110 narval dalsie vlaky, ked uz teraz sa tam jazdi na hrane?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.