A čo keby zachádzala v Hainburgu ku Kulturfabrik? Na konečnú v Hainburgu aj tak nechodí až tak veľa ľudí, čiže tu už by zachádzka bolela menej ako zachádzka vo Wolfsthali.
Neviem kde si prišiel na to že problém je iba absencia prístrešku, to je len sekundárny detail. Zásadný problém je že vo Wolfsthali trasa autobusu nejde okolo stanice. Zachádza na ŽST BDA je lepšie riešenie ako zachádzka na ŽST Wolfsthal.
Diskusiou sme zistili, že teda problém je vlastne iba absencia prístrešku, keďže ani v BDA nie je zastávka autobusu vedľa stanice.
Čiže riešením by bolo zachádzanie autobusu k ŽST Wolfsthal iba v smere do Bratislavy. Do Hainburgu môže ostať pôvodná trasa, keďže na ten smer vo Wolfsthali prístrešok je.
Aj tak sa tam nenastupuje. Ale povedzme, že je treba vybrať dáždnik z batožiny. Čo je možné vykonať v prístrešku.
Zachádzka linky 901 na stanicu by predĺžila trasu cca o 2 minúty, čo sa kvôli zlepšeniu prestupu na vlak podľa mňa oplatí. Veď aj rakúska 297 zachádza na stanicu. Potom by nebol problém ani s prístreškom, ktorý na stanici je.
Ach tak, ty myslíš ten nadchod medzi zastávkou a stanicou. To som si nikdy ani neuvedomil že je nadchod, keďže je takmer na úrovni tej zastávky (je tam pár schodov). To za nejaké nekomfortné nepovažujem.
Na stanici nie je ani zastávka. Myslíš, že by kvôli 901 zriaďovali zastávku na parkovisku, ak ju nezriadili kvôli linke 275?
Od stanice sa k najbližšej zastávke busu chodí nadchodom.
Na letisko budú ľudia chodiť radšej priamym busom (aj keď v určitom obmedzenom rozsahu situácií má zmysel aj tá S7), ide skôr o tie dediny medzi. Nie je to žiaden masívny dopyt, ale tak základná dopravná obslužnosť, keď nám už ten vlak stojí kúsok od konečnej 901.
Prechádzanie sa po daždi a čakanie na zastávke bez prístrešku nie je úplne štandard prestupov v dnešnej dobe. Plus nejaká teoretická garantovaná nadväznosť v budúcnosti by sa zabezpečovala oveľa ťažšie (aj keď viem že to som beztak už v rovine scifi keďže v IDS BK sa nekoordinujú ani spoje IDS BK, nie to ešte externého systému).
Myslím si že je to zbytočné, akože 901 a prestup na REX7 je fajn, spojenie s letiskom je super, len veľa cestujúcich o Tom nevie, preto by sa mohla 901 takto aj prezentovať že rýchle spojenie s letiskom? Skúste to takto
Aj keď autobus po diaľnici je stále rýchlejši a pohodlnejší
Namiesto 300 metrov budeš kráčať "len" 150.
Až taká hodnota za peniaze to podľa mňa nie je. Osobne by som radšej preferoval vlak z Wolfsthalu ako trmácanie 12 minút v SORke navyše.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.