Turbo: ved mozme nad to niekedy sadnut a mozes do toho prispiet aj ty tvojimi nazormi (a potom ich ist aj obhajit na DP a ak ich obhajis a podari sa ich obhajit aj pred zastupcami mestskych casti, tak sa mozno dockas danej zmeny). Zakladny problem je ale v tom, ze necakaj ze nieco bude posilnene (preto zmeny ktore som spachal vyzeraju tak, ze niektore linky posilnim a ine zas musim na ich ukor ukratit. To je uz par rokov co som bol u Karola s neakymi navrhmi a vtedy mi (resp. nam, bolo nas tam viacej) odporucil, ze vsetky navrhy su pekne, ale ked dojdeme s navrhmi ze niekde treba pridat, treba prist aj s navrhmi kde sa na to vezmu vozy a vozokilometre. Preto je v navrhoch skratenie linky 97 len do vrakune (usetria sa 4 km na kazdej jazde do ruzinova a spat), zlucenie liniek 71 a 74, rozdelenie linky 86 na 2 linky a pod.). Moje navrhy sa prevazne tykaju liniek premavajucich na dolne hony, do vrakune, podunajskych biskupic a ciastocne aj niektorych petrzalskych liniek. Inde nemam dobru predstavu o obsadenosti liniek a preto si netrufam ani rypat do linkoveho vedenia.
d3k0
3508 okolo 12.00 stala pri byvalej konecnej Stepna (bez vodica)
3627 zostala poobede uz vo vozovni