Na zastávke Gagarinova smer mesto odstavený trolejbus na blikačkách, my stojíme v ďalšom ešte pred križovatkou. V opačnom smere ide ZV 2347 na linke 201.
Určite to nebolo organizáciou dopravy, zas na tom dispečingu tiež nie sú hlúpi. Rovnako nebol na vine vodič ZV, ten mal pokyn jasne daný, ukončiť hradenie 18:03 pri Slimáku. Nemal ako vedieť, či voz, ktorý hradil, nepríde až po ňom a napojí sa s meškaním, alebo už z tej zastávky odišiel, alebo sa napojil svojvoľne niekde inde, jednoducho s ním nemá vizuálny kontakt.
Jednoznačne je na vine vodič 98/3-2862, ktorý bol hradený a mal sa napojiť 18:03 pri Slimáku (tak, ako sa uvádza aj tu vo výprave). Evidentne tak neurobil ("šak načo tam pôjdem, keď som hradený") a ušetril si cestu a čas tým, že šiel rovno na Novú dobu. Treba napísať sťažnosť a treba požiadať aj jeho nadriadených, aby mu ozrejmili, že v prípade prestoja sa má riadiť pokynmi dispečingu, prípadne výpravcu, nie podľa vlastného uváženia.
Oceňujem takú organizáciu dopravy kde ZV (2225) hradí 98 z Petrzky po OD Slimák, tam vylozi ľudí, a voz, ktorý hradil sa napoji od Novej Doby do Petrzalky. Ešte že do toho ZV pristupovali aj ľudia z Polusu a Kukucinovej, ktorí tak môžu čakať pri Slimaku na ďalšiu 98, a to úplne slobodne, bez akéhokoľvek obmedzenia. Snáď išiel ten ZV hradiť električky, alebo tbusy, alebo inú linku s veľmi riedkym intervalom
Smiem sa spýtať, zo zvedavosti, nie som v kontakte s nikým z fachu - na čo vykapávajú zvyčajne tie karosy? Zovrie voda? Skraty v elektrike? Problémy so vzduchom? Či pre istotu všetko?
Opäť začala platiť norma, že denne sa musí pokaziť aspoň jedna na 31/39? A druhá vec je, čo robila Karosa na 39???
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mirec240