Dubravka opat kolaps, pred Damborskeho sa stoji 30 minut, L35 sa uz otaca az na Alexyho, takze meskania su opat obrovske, ale na Kuklovskej stoji druhy voz na L35.
V minulosti to ponúkalo viacero výrobcov, viem že v Prešove to mali od R&G, na niektoré naše 435ky to malo byť dodané od BUSE - viď napr. #46837
Malo to fungovať skrz snímače na tlmičoch, ale myslím si, že výsledok by bol podobne približný, ako pri APC...
Sry za doublepost, ale v minulosti čo si pamätám, sa vozili brigádnici autobusom celú špičku napríklad a počítali, koľko ľudí kde nastúpi a vystúpi. Potom prišlo APC a už to nebolo potrebné.
Ale vozidlo nemá v sebe váhu, aby odvážilo zaťaženie. Jedine spotreba paliva, ktorá môže byť vyššia záťažou. Ale také čo hovoríš, vôbec neviem že by bolo, alebo je.
Ja neviem že by existovalo podľa zaťaženia, pretože je veľa faktorov, ktoré by ovplyvňovali zaťaženie. Množstvo paliva, množstvo batožiny, ďalej odpor vozovky (dážď/sneh), tlak v pneumatikách, interval výmeny oleja, správnosť vstrekovačov a x ďalších vecí, ak by sme vychádzali z nejakých výsledkov zaťaženia motora.
Zrejme kvôli tomu som dnes videl jazdený MAN na L88
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto