za mojich cias v DPB to robili predne dvere, pretoze koli tomu aby na vodica nefukalo, sa blokovalo predne kridlo dveri. problem bol, ze gumy na dverach boli prisposebene tomu, ze nazprv sa otvori predne kridlo a potom "zadne", pri zatvarani to bolo samozrejme naopak. lenze kedze sa predne kridlo neotvara, tak su tam tie gumy sice na sebe, ale natesno a opacne,a preto potrebuju dvere vacsi tlak aby sa otovorili. riesenie bolo aj otocit gumy, akurat ze to sa nikomu nechce robit. ak to robia ine ako predne dvere, tak to nie je problem gumy na dverach, ale toho, ze sa dvere zavru v opacnom poradi, teda vadne je nastavenie dveri
Autobusom IVECO sa zliepajú okrajové GUMY - TESNENIA dvier. Na zastávkach toto zdržiava - dvere sa otvárajú veľmi pomaly, keďže mechanizmus "bojuje" proti vysokému odporu; ráno (pri nástupe do služby) dokonca vodiči musia tieto dvere MANUÁLNE (RUČNE - NASILU) OTVÁRAŤ!
Uvedené je potrebné riešiť OŠETRENÍM (NÁTEROM/POSTREKOM) gúm - tesnení SILIKÓNOVÝM OLEJOM (event. technickým glycerínom).
Ahojte, inak neviete, ci po uzatvoreni vyjazdu na kruhovy objazd obchvatu na Bajkalskej od Slovnaftu, ci sa to nejako dotklo aj 70tky? Viem, ze na kruhac chodila z dovodu jednoduchsieho pristupu na zastavku Pristavny most. Teraz vsak musi ist rovno popod kruhacom ale potom ma kratky priestor na prejdenie 3 pruhov k zastavke. Dik
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mirec240