Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: JamaVOku #163223:
Asi sa skor spytal v ktorom useku nevyjazditelna, alebo sa to nabalovalo priebezne pocas celej trasy?

Meskat 7-8 minut, pri intervale 7-8 minut, je take idealne ?
Reakcia na: Valec #163220:
stoho vyplyva ze dobiehajuci nieje pripraveny na nastup do vozidla????
? ?
Reakcia na: si #163222:
Hovori sa tomu statistika. ?
Ak si dobre pamatam, v Prahe byvaju, alebo boli dni, kedy vodici nemusia jazdit podla grafikonu. Teda musia dodrzať odchod z konečných. Najvacsie extremy na oboch stranach +/- sa skrtaju.

Cize ak ti 90 spojov za den zvladne medzizastavkovu vzdialenost za povedzme 50 sekund, tak jedno nakladanie vozickara, ktore trasu predlzi na 150 sekund, ti so statistikou nezamava.
Reakcia na: si #163222:
Aká je pravdepodobnosť, že každý druh spoj nakladá a vykladá substrát 40 sekúnd a zároveň odchádza v rozpätí 00 - 05s minúty odchodu?
Reakcia na: JamaVOku #163223:
Veď čítam. Hádam nerobili chrono od stola ,ale reálne to niekto vyjazdil a zapracoval do grafikonu.
Reakcia na: david1 #163221:
Citaj s porozumenim, nevyjazditelna chronometraz.
Reakcia na: Valec #163218:
ako rozlisis z dat v palubaku to ci iba vetral alebo realne tak dlho aj nakladal a vykladal substrat ? 🙂
Reakcia na: JamaVOku #163219:
Tých 7-8 min. na L4 bolo vďaka čomu? Kde to vznikalo?
Reakcia na: Coyoti #163210:
"Cestujúci ma byť včas pripravený na nástup do vozidla."

Zabudol si dodať, že v čase odchodu. Žiadne dve minúty vopred pred príchodom.
Reakcia na: david1 #163216:
Po reko Spitalskej sa jazdne doby vyrazne natiahli, pretoze v stave predtym boli katastrofalne nevyjazditelne (na takej L4 nebol problem meskat 7-8 minut), ale dopadlo to tak, ze sme sa dostali do opacneho extremu.
Reakcia na: si #163215:
Ak každý druhý voz odchádza skôr alebo vetrá 40 sek na zastávke, tak to vidno z tých dát musí byť.
Reakcia na: si #163215:
Na to sa robievali chronometrážne jazdy bez grafikonu - neviem, ako je to dnes.
Reakcia na: Mike #163209:
Po reko Špitálskej to čo tvrdíš rozhodne neplatí.
Reakcia na: Mike #163209:
ale podla coho vedia prehodnotit ze mozu jazdnu dobu v grafikone skratit ? ved ak vsetcia dodrziavaju predpis a nejdu skor (ale miesto toho sa v usekoch vlecu, vetraju v zastavkach a pustaju volno na semaforoch), tak v datach z palubaku to velmi jednoznacne vidno nebude....
Vrakosa 2641 zamrzla na zastávke Nevädzová smer Petržalka
Reakcia na: Coyoti #163211:
Vacsina mobilov sa aktualizuje zo siete operatora, takze ma velmi presny cas.
Reakcia na: Coyoti #163210:
O ziadnom dobiehani tu nebola rec. A to kedy prides na zastavku nie je vzdy uplne pod tvojou kontrolou.
Reakcia na: ZuzanaHr #163184:
Podľa ktorého satelitu si nastavovala?
Možno DPB nepoužíva ten tvoj obľúbený satelit 😃
Reakcia na: 810zssk #163207:
Cestujúci ma byť včas pripravený na nástup do vozidla.Žiadne dobiehanie za autobusom by nemalo byť.Ano aspoň dve minúty pred príchodom spoja nikoho nezabije byť skôr na zastávke.A keď hovoríme o časoch zo zastávky na zastávku myslím že 80% liniek ma tieto časy poddimenzované skor ako opacne.Totizto grafikonisti často krát sedia v kancelárii pri stole a robia grafikou bez toho aby poznali v praxi terén a napr.semafory atď.
Reakcia na: si #163206:
U elektriciek sa jazdné doby prehodnocuju pri každej väčšej zmene cp, teda pri väčších vylukach, ich ukoceniach, alebo bezne aj počas roka priebežne. U autobusov je to pri väčšine liniek tak raz za 15-20 rokov ak nie viac.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.