1.Keď sa vedúci rozhodol,tak ho pridelil na nejakú linku a poradie,ktorú ,,točí" od pondelka do piatku a s tým aj k tomu pridelil dvoch vodičov,ktorí sa napríklad striedajú v štýle Vodič č.1 robí jeden týždeň ranné služby (od výjazdu z vozovne) do cca 12-13 tej hodiny,kedy sa vymení (zvyčajne niekde na trase) s prideleným parťákom Vodičom č.2.Po víkende sa zvyknú vymeniť,ale môžu sa meniť každé dva týždne.Vodič č.1 robí dva týždne ranné a Vodíč č.2 robí popoludňajšie služby a potom sa len "otočia".Drvivá väčšina pridelených vozov to tak má,aspoň tých čo behajú celodenky.Niekto to má týždňovku a niekto dvojtýždňovku ?
Cez víkend keď nie je treba toľko klbov vozidlo buď stojí (možno dielenskí urobia drobné opravy,nechcem klamať tu prispievajúci vodiči vedia či sa (ne)opravujú drobnosti) alebo jazdí a aj to iba s nejakým vedúcim,ktorí si občas zoberie službu.
2.Pridelený voz spoľahlivej dvojici vyzerá rozhodne kultúrnejšie ako nepridelený takzvaný "Erárny"
? nebudem tu riešiť plyšáky a rôzne "čačky-mačky" v štýle Balkán 4Ever.Ide o to,že kolegovci si ho udržujú čistý a voňavý a nesprávajú sa k nemu jak ku kope hnoja na kolesách.Utierajú napríklad špinu okolo okien a svoje pracovisko si tiež udržujú v čistote.Na konečnej napríklad občas vyzametajú bordel po cestujúcich atď.Snažia sa nepočítať jamy po ceste a jazdia citlivejšie čo v konečnom dôsledku je prínos pre údržbu vozidla a tiež aj pre cestujúcich.Čo sa týka utierania okolo okien áno mala by to robiť najatá firma,ale všetci vieme ako (ne)čistia...Skrátka čo si neurobíš sám to nemáš.Viem svoje,tiež mám vo svojej robote s kolegom pridelené auto a viem,že sa na neho môžem spoľahnúť a on na mňa.Auto si udržujeme čisté jak zvnútra tak aj zvonka a vždy si dotankujeme,tak aby ten kto berie (striedame sa po dvoch dňoch) mal plnú nádrž.
Dúfam,že som ti to zrozumiteľne vysvetlil a pochopil si v čom spočíva prideľovanie vozidiel.
No čo by sme na to povedali? Na fotke sa nachádza záložné vozidlo, ktoré sa práve vrátilo z hradenia určitej linky a vodič chcel prelistovať displeje na "záložné vozidlo". Interne sa to označuje číslom linky 946, no a keď tento kód omylom zadáš aj ako cieľ, tak vznikne presne to, čo vidíš na fotke. ?
Ovšem, parádna náhoda. ?
Celkom ale nerozumiem tomu, že čo má striedanie dvojice na dvojslužnej smene na pridelenom voze spoločné s domovskou vozovňou a linkou 207/4... prečo to nie je napríklad 204/3 alebo 208/1? Tiež dvojslužné smeny z Trnávky...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos