Dnes vecer po 22 hod. sa treba v Podunajskych Biskupiciach pripravit na vyraznejsie dopravne obmedzenia. Prepravuje sa cca. 200 tonove trafo s zel. stanice do 400 kV rozvodne smerom na Rovinku v doprovode policie a sprievodnych vozidiel, suprava by mala byt aj tlacena zozadu kamionom.
Coby nemal. Ale ak si vsimnes vypravu zase sa meria vytazenost ludi na L53, kde byvaju BN10,5, no dnes su tam NB12. Podobny pripad L56 - namiesto 9,5m su NB12.
Podľa štruktúry majú 12 metrové trolejbusy (noc pred pracovným dňom) nahrádzané 12 metrovými autobusmi. 9,5ky tam nemajú čo hľadať. Prevádzka to ale dlhodobo a vytrvalo ignoruje...
Povedal by som, že kapacitne nepostačujú. Minimálne v období letných prázdnin večerné odchody na 203 peklo, minimálne prvé dve kolá; výnimočne bola plnka aj v N72. Ako je to v zime neviem, nakoľko cez semestre som v Žiline.
1. Väčšinou stačia aj tie 9,5 metrové autobusy aj na N72 (ani nie všetky miesta na sedenie sú plné).
2. V čase začiatku služby (pred 19. hod) je k dispozícií iba zopár najhorších tedomov
3. Nikto nekontroluje, akej dĺžky bus tam ide.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Johny D