Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jantar68 #155106:
Kedy "chodi" do Dubravky? Teraz?

Lebo ak si ju tam videl vcera, to bolo kvoli demonstracii v centre mesta, pocas ktorej sa nedalo jazdit ani cez tunel, takze 6ka nahradzala vsetky ostatne linky a preto bola predlzena.
Je nieco vozu 1836 (nejaka zavada ci porucha)? Lebo ak nie, tak mam vazne podozrenie, ze vodic mohol mat bud opicu alebo iny zdravotny problem. Vkuse sa totiz chytal nosa a suchal si ho (ako ked vas boli hlava), na hociake auto prichadzajuce po jeho lavom boku reagoval brzdenim a spomalenim, celu cestu nesiel viac ako 30 km/h (+- zistene pomocou GPS), vzdy zastavil 1-2 dlzky auta od najblizsieho auta a nabral meskanie 10 minut na Racianskom aj ked ziadne vacsie zapchy neboli a (relativne) stihal zelene.

Normalne by som to neriesil, ale kedze som vdaka nemu zmeskal prestup a nasledne som meskal do roboty, tak ma to nastvalo riadne...
Prečo električka č. 6 chodí do Dúbravky, keď podľa CP má chodiť iba do Karlovej Vsi? V Dúbravke sa tabuľka s číslom električky 6 nenachádza na zastávkach? Kde je chyba?
Reakcia na: Mike #155104:
Opačným smerom sa jazdí normálne.
Zo Špitálskej na Krížnu jazdia 4 a 9 priamo cez Americké, Blumentál a Vazovovu. Dôvod tipujem na lom v trati alebo inú prekážku na infraštruktúre...
Reakcia na: TeBeCe #155099:
boli tam aj 4901 a 4915
Inak poobede, presne neviem kedy mala na moste SNP problémy nejaká 88 smerom pod most, prítomný dispečing aj pojazdná dieľňa DP.
Reakcia na: TeBeCe #155099:
Den zamestnancov DPB.
Reakcia na: TeBeCe #155085:
Prvé autobusy začali odchádzať od Incheby krátko po 17 hod., posledné odišli okolo 18:30, ešte aj po tomto čase tam stálo asi tak 5 ks vozov. Keď to odchádzalo, riadili to policajti pri tom výjazde na Einsteinovu ako je lávka pre peších. To bol nárez busov - rôzne typy, značky, farby, popisy a tvary, išlo to von doslova jeden za druhým, čo som ich ja videl odchádzať tak to ich mohlo byť tak 100 - 120 kusov. Išli na nadjazd nad Einsteinovú ako chodí 88 a 80 do Petržky a potom oblúkom - zjazdom dole na diaľničný obchvat a smer Prístavný most, tak aspoň väčšina ich išla.
Ráno to bolo tiež zaujímavé, chodili doslova kolóny autobusov po Panónskej ceste poza stanicu, hore na križovatke s Bratskou sa otočili a išli dole do opačného smeru na Panónskej ceste smerom k Inchebe. Potom išli na Viedenskú cestu od Auparku kde odbočili ako schádza 92 keď ide z Pta do Volkswagenu.
nejaka akcia v Cunove? L90 2201, fici tam aj 4916 z L131 a tiez 4902
od 17:50 nabrezie pravdepodobne prejazdne, vyluka zrusena.
Reakcia na: Trammat #155096:
este nie, aj 83 a 93 idu este cez Kollarko. X13 normalne.
Reakcia na: TeBeCe #155095:
39 uz premava po svojej beznej trase?
Odklony elektriciek v meste zrusene, Nam. SNP prejazdne.
L70 stale po krupkovu, L95 jazdi opacne a 28 cez Petrzalku.
Na zastavke chatam sofer smer KV sa prave pokazila 7507.
Reakcia na: TeBeCe #155092:
provoz na Nivach obnoveny.
Reakcia na: Max #155091:
to ti ja takto od monitora nepovim ?
Reakcia na: TeBeCe #155090:
Čiže exitus?
Reakcia na: TeBeCe #155088:
odklon na HLST
Reakcia na: Jadran #155086:
Vedelo sa ze minimalne do 13:00 sa bude dat jazdit cez Obchodnu (skor nebol dovod nic uzatvarat, vzhladom na cas pochodu), cize uplne kludne sa mohlo urcit, ktore poradia budu obsadene 30T, tak aby v danom case boli na dubravskej radiale, s tym ze od 13:00 by elektricky presli do vylukoveho rezimu (aj keby to este bolo prejazdne, pol hodina hore-dole je uz jedno). Ina vec je ukoncenie vyluky, ale tam to zas nebolo treba takto planovat.

Ja som kazdopadne za to aby sa vzdy stanovil pesimisticky cas trvania odklonu a v danom case sa proste jazdilo po vylukovych trasach, aj v pripade prejazdnosti povodnej trasy. Pri tomto systeme "obnovime to ked sa bude dat" clovek vobec nevie kde ma cakat na svoj spoj, pretoze netusi kade vlastne realne v danom case ide. Plus by potom bolo mozne vypracovat vylukove CP na internet + do palubakov (aby infosystem informoval a nie dezinformoval). Len v pripade neocakavatelneho predlzenia odklonu by sa jazdilo "ako sa podari".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.