Najviac sa mi pacilo, ako bolo vcera vecer 1.nast. opaskovane, zastavka prelepena oznamom zrusena a horolezci tam stali a stali....a az ked 93 prisla k 2.nast, potom ozlomkrky bezali do nej ?
93/11-4234 od 0:00 h. (N93 HlSt -> Jasovská) nepremával pre poruchu vozidla (klinové remene), nahradil ho NZV/2-4233 a od 1:05 h. (Jasovská -> HlSt) sa napojil voz 4235
21/11-1831 od 0:30 h. (N31 HlSt -> CSÚ) do 1:30 h. dočasne nepremával, nahradil ho NZV/1-1828
65/11-2108 od 1:30 h. (N61 HlSt -> Letisko) nepremával pre poruchu vozidla (resp. prevodovky), nahradil ho NZV/2-4233 a od 2:30 h. sa napojil voz 1102
21/11-1831 od 2:04 h. (N21 Bory-rázcestie -> HlSt) nepremával pre poruchu vozidla (únik chladiacej kvapaliny), s výrazným meškaním sa napojil a až do konca služby ho nahradil NZV/1-1828
204 a 212 este stale nie su oficialne klbove, takze zbytocne sa rozculujes . Druha vec je uz to, ze vozidiel pre ich zabezpecenie je dost aj s rezervou.
Dnes si výprava urobila žarty na 204 pretože poslala do špičky 14Tr. 6284 kde bolo tak napráskanie od Račianskeho, že telo na telo v teple. Nechcel som sem o tom tu zrútené písať, ale ako že kĺbový Tr.31 6813 stoji blokujúci Limbovu ul., pretože pantografy boli prehodené na trase 209 206 a sa rozbiehajúc so zastávky tak strhol palice, že odtrhol uhlíkový stýkač od palice a kábla. Teraz čaká kĺbová na odťah do vozovne... Čo ešte na 204 nás dnes čaká? ?
v 2017-2020 si tie hoc aj novsie cervene serble CNG uz neviem predstavit na X14tke
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
roman2