Turbo: ved mozme nad to niekedy sadnut a mozes do toho prispiet aj ty tvojimi nazormi (a potom ich ist aj obhajit na DP a ak ich obhajis a podari sa ich obhajit aj pred zastupcami mestskych casti, tak sa mozno dockas danej zmeny). Zakladny problem je ale v tom, ze necakaj ze nieco bude posilnene (preto zmeny ktore som spachal vyzeraju tak, ze niektore linky posilnim a ine zas musim na ich ukor ukratit. To je uz par rokov co som bol u Karola s neakymi navrhmi a vtedy mi (resp. nam, bolo nas tam viacej) odporucil, ze vsetky navrhy su pekne, ale ked dojdeme s navrhmi ze niekde treba pridat, treba prist aj s navrhmi kde sa na to vezmu vozy a vozokilometre. Preto je v navrhoch skratenie linky 97 len do vrakune (usetria sa 4 km na kazdej jazde do ruzinova a spat), zlucenie liniek 71 a 74, rozdelenie linky 86 na 2 linky a pod.). Moje navrhy sa prevazne tykaju liniek premavajucich na dolne hony, do vrakune, podunajskych biskupic a ciastocne aj niektorych petrzalskych liniek. Inde nemam dobru predstavu o obsadenosti liniek a preto si netrufam ani rypat do linkoveho vedenia.
wurmi
bola to 15Tr, keby to je 15TrM tak to vyhrabe ako NISSAN co ju popotiahol. Ani skrizit by sa nemusela, malo by sa dat prepnut pohon na 1. aj na 2. aj na obe hnane napravy.