Tazko povedat, ci budu kazive. 5-rocne vysledky prevadzky baterkoidov este nema ziaden DP. No Baterkoid je jednoduchsie technicke riesenie, ako tbus s naftovym agregatom so starterom, motormi atd., takze verim tomu ,ze to bude spolahlive aj po 5.roku.
Trolejbusy tusim mali 5 a elektricky 8, ale neber ma za slovo.
A ono ak baterky zaberu menej miesta/vahy a budu menej kazive, tak by to fakt stalo za zvazenie aj v kontexte emisii a (relativnemu) setreniu prirody (je to balkan? je. Je to lepsie ako keby boli stale pokazene? ...)
Preco by to nemyslel vazne? Tie projekty maju urcitu viazanost, ale nie je vecna. Neviem ako je to presne v tomto pripade, ale ak by islo o beznych 5 rokov, tak degese by boli dostupne na kuchanie buduci rok.
Obávam sa, že to také jednoduché nebude, keď si odmyslím finančnú otázku, ktovie, čo by všetko bolo treba prerobiť a ako by to zvládla vozová skriňa, už teraz je to o dve tony ťaží voz ako štandardná 30Tr-ka...
Od začiatku predĺženej 210-ky bolo jasné, že dlhodobé nasadenie degeše nevydržia, ten APU nie je na to dimenzovaný, len v DPB si to museli vyskúšať "na vlastnej koži", ako keby to už nezažili s 25Tr-kami
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3pa3ck3
https://imhd.sk/ba/media/mn/00001604/Plany-do-buducnosti-Precislovanie-trolejbusovych-liniek-2016-nerealizovane-20160704.pdf
A osobne, ak by to bolo na mne, tak prečíslujem všetky trolejbusové linky. Napríklad by potom dostali zmysel čísla trolejbusových nočákov.