Reakcia na: Johny D #160767:
zodpovednym je to jedno, necakaju na zastavkach L99 je sama o sebe tragicka, najma v poslednych rokoch je prestupovanie s nou utrpenim a spolahlivo vsetko mina, vecerny a vikendovy interval ju pochovava uplne
cest soferom, ktori pockaju na prestupujucich, minule som uz sla podakovat aj osobne, pravidelne som svedkom ako sa v lieviku od zaporozskej a nadjazdu preteka L80 s L99, kto skor predbehne druheho, clovek ma chut buchat si hlavu o tyc preco
Johny D
Často cestujem po 21:30 z Ľubovnianskej do Dúbravky. Na cestu využívam kombináciu 99+93+83 a to nasledovne, avšak má to háčik.
1) Ak idem na 99, ktorá odchádza o 08 alebo 38:
a) často sa mi stáva, že 93-ka sa dostane od Budatínskej pred 99-tku, žiaľ už viackrát sa mi stalo, že vodič 93-ky nepočkal na prestupujúcich
b) preto v 99-tke pokračujem ďalej, pretože viem, že 99-tka má príchod na Technopol minútku pred odchodom 83-ky. Realita? Nereálne. 99-tka čaká na zelenú pri Technopole, 83-ka odchádza práve vtedy od Technopolu. Jeden jediný krát sa mi podarilo chytiť 83-ku, aj to len vďaka tomu, že odchádzala s 3-min. meškaním z konečnej kvôli zdržaniu políciou
c) preto pokračujem v 99-tke až na Jungmannovu, kde stíham 84-ku ak ešte premáva, hoc 83-ka mi je lepšia, keďže vystupujem na Peknikovej časti Dúbravky
2) Ak idem na 99, ktorá odchádza 23, 53:
a) prestúpim na zastávke Lúky II, počkám 5-6 min. na 93-ku. Väčšinou sa 83-ka od zastávky Dvory napojí pred 93-ku, keďže má odchod minútku pred príchodom 93-ky. A tak opäť môžem čakať ako v prvom prípade.
Ono by bolo fajn, keby aspoň vo večerných hodinách (napr. po 21. hodine) boli určené niektoré spoje (nie všetky), ktoré by mali povinnosť vzájomne sa čakať (napr. Technopol, Hodžovo nám., Patrónka a pod.) V kombinácii koordinácie modernej technológie a práce dispečingu by to nemal byť problém.