Mesto zatial hovori o obidvoch variantoch. Mestske zastupitelstvo sa uznieslo, ze trat v Petrzalke (je jedno aka) ma byt v plytkom tunely.
Re #97881 zakaznik: Presne tak, budem mat obmedzeny pohyb, teda zivotny priestor a teda znizenu kvalitu zivota. To ja nechcem. To my nechceme.
Re #97889 merice: Ano. Ale upresnim - toto riesenie nevzniklo tak, ze by som si povedal, ze to tak proste chcem lebo chcem. Nie, to boli dlhe hodiny stravene diskusiami s dopravakmi, ekonomami, enviromentalistami, kym sme vyslednu podobu dali dohromady. Dalej sme sa stretavali s ludmi najprv v sirsom okoli, nasledne aj s dalsimi pozdlz trate.
Re #97893 810zssk: Aj keby si to dal boldom, nespravis zo samozvaneho pseudoodbornika specialistu na danu oblast....
P.S. Ved to, problem je, ze tu prasis vyvrateninami...
Re #97907 Valec: Toto je uchvatne! My ostatni budeme mat tiez svoje! Par sotokindermafianov si poviem, ze my budeme mat tiez svoje... Ked ta to tak bavi, chod si zahrat Simcity alebo Transport Tycoon...
DOLEZITA OTAZKA:
Spytam sa teraz, preco by malo prevazit tvoje pravo na zalubu v elektrickach nad nasim pravom na priaznive zivotne prostredie a ovplyvnovat ho ako vlastnici susednej stavby?
Ešte niečo: Aká bude široká ulička v 100% NP vozidle s otočnými podvozkami na rozchode 1000 mm? Mne z technickej podstaty veci vychádza ako ešte užšia než v ULF-e.
Alebo v rámci kompromisu navrhujem plytký tunel v úseku od betónových prefabrikátov skrášľujúcich biokoridor Chorvátskeho ramena po Kaufland. Tým sa vyrieši problém 38 majiteľov bytov na Rovniankovej 14 a my ostatný, budeme mať tiež svoje.
No napr. užšia ulička okrem iného zhoršuje prehľad vo vozidle a prispieva teda vandalizmu. MarceLoLo by Ti napísal, že by to bola bariéra. ? Ale aj tak si myslím, že keď už existuje riešenie plne nízkopodlažného vozidla s otočnými podvozkami, netreba pre rozchod 1000 mm aplikovať ULFovské riešenie, hoci na normálnom rozchode ho považujem za veľmi dobré a originálne.
Viete čo ma aj škre? Ale nezjecte ma teraz fšeci. To je tá ošklivá zastávka na Trnavskom mýte pre električky. Viem, že peniaze treba aj inde dať, ale toto je fuj. ?
Isto, ale ak nechceš, aby ti ľudia tie kríčky udupali skôr, než dorastú do požadovaných rozmerov, potrebuješ tam tak či tak namontovať dočasne aj inú zábranu.
Re #97876 Marcelllooo: Teda ak ti vadí prekážka v pohybe, navrhujem zasypať aj Chorvátske rameno.
To vpredu a vzadu, čo sa tvári ako kĺb, ale ním nie je, ak sa nemýlim, nemá pohon ? . No, bola by široká trebárs 70 cm. To nestačí? Načo treba masovo prechádzať vozidlom, keď mám v každom dieli dvere ako krava ? ?
Však preto som sa pýtal, či je využívaná. Nepoužívam ju. Tento systém funguje už veeeeeeeeeelmi dlho , takže musí byť ok. Ale viem si predstaviť na každej radiále maximálne dve linky. Ale to by asi znamenalo zasa viac prestupovania.
Ide o to, aby sa teraz po toľkých zmenách zas nemiatli cestujúci... Aj tak by sa to po otvorení trate do Petržalky muselo zmeniť. A súčasný systém nie je nevyhovujúci, hoci netvrdím, že je ideálny. A to, že nejakou linkou necestuješ ešte nezanmená, že je nevyužitá... ?
Predpokladám, že princíp "podvozkov" ULFu Ti nemusím vysvetľovať... Vieš si predstaviť, aká by bola široká ulička cez kĺb, resp. cez nekĺbovú časť vozidla s pohonom (to vpredu a vzadu, čo sa tvári ako kĺb, ale ním nie je ? )?
Pozor, nie v plytkom tuneli ale v plytkom tunelY musí ísť ? !
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023