Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #96333:
K bodu 3. Problem je v tom ze povedzme cestujuci moze kritizovat autobus (prva vec co ma napadla) aj ked sam autobus lepsi navrhnut nevie. Dovod je jednoduchy - ten autobus je tu pre cestujuceho a preto ma pravo cestujuci povedat svoj nazor na ten autobus. Bez ohladu na to ci vie autobus navrhnut lepsi (resp. vobec nejaky).

To je len jeden priklad, ale obdobne to funguje vo veeeela oblastiach.
Reakcia na: Martin Fundárek #96331:
Objasnim ti ten paradox:
1. Pre vela ludi neexistuje skutocna alternativa

2. Slovac vo vseobecnosti je zvyknuta byt nespokojna a nadavat po krcmach, ale ked ma nieco urobit, tak zrazu skutek utekl....

3. Osobne som zastanca konstruktivnych rieseni - teda ked jedno riesenie kritizujes, tak by si mal hned ponuknut ine a lepsie. A vacsina ludi nielenze nevie dat lepsie riesenie, nevie dat ani ine... Oni si nevedia predstavit ako by to mohloi a malo fungovat.
Reakcia na: Beus #96328:
Podla mna by bolo idealne spravit strajk cestujucich. Jednoducho by jeden den vsetci ukazali ze su s MHD nespokojni a zaroven ukazali kam to smeruje ked vsetci pojdu IGK. Otazka je kde tie IGK zoberu, pre mnohych su taxiky prilis drahe.
Reakcia na: Beus #96328:
Oni sa z inkometencie usvedčujú denne sami. Lenže z nejakého nepochopiteľného dôvodu ich ľudia volia znovu a znovu.
Reakcia na: Sati #96329:
Pravda.
Reakcia na: 810zssk #96279:
hlavne pre vodica ten ked skolabuje tak ste v peknej zadnici ❗
Reakcia na: Martin Fundárek #96312:
Z veľmi jednoduchého dôvodu, ktorý bol jasný hneď po zbežnom prečítaní toho článku, bez potreby výraznejšieho zamyslenia: Preto, lebo v križovatke Púchovská - Pri Vinohradoch sa plynulá jazda IGK narúša omnoho viac - električkami. A preto ich treba čo? Obmedziť, spomaliť, zdržať, nechať čakať! Kým si láskavo veľkí čávovia v IGK prevezú svoju ctenú prdel cez križovatku.

Je mi blivno...

Nedá sa tých...nepoviem čo... nejako usvedčiť z absolútnej inkompetencie?
Reakcia na: hoppusmark01 #96289:
37 je teraz SOR linka ? aj na 80-ke sa nejake poradia SOR najdu ?
Reakcia na: enumaelish #96314:
a vies mi vysvetlit co ma system hlavovych konecnych s tym ake vozy tam jazdia a v akom stave?
Reakcia na: enumaelish #96316:
"...a určite v sedle na 68!"

V sedle ani nie, skôr v špičke by sa tam hodil. ?
Reakcia na: enumaelish #96318:
Ale ako, preboha, elektrickove trate a intervaly suvisia s obojsmernostou elektriciek? A Brno podla teba nekupuje jednosmerne elektricky? A AKU vyhodu ma pestry vozovy park okrem toho ze uspokoji sotochutky?
Reakcia na: Martin Fundárek #96307:
vdaka za opravu... budem vediet... kdesi som tento pojem pocul a tak som ho pouzil, aspon budem vediet ze je neodborny ?
Reakcia na: zakaznik #96321:
pridavam sa... unava z vozidiel MHD ako dovod nakupu nekompatibilneho typu elin je sotoprispevok tyzdna, nie dna ?
Reakcia na: enumaelish #96318:
Chcel som vyhlásiť "Šotopríspevok dňa", ale... Ako súvisí kvalita MHD Brno z jedno/obojsmernosťou?
Reakcia na: Marcelllooo #95783:
Ešte k tomu stanovisku VÚD: prvá časť je napísaná na pomerne slabej úrovni (i jazykovej). Najväčšie perly:

„S tým súvisí aj záber pôdy, pri ktorom je električková doprava náročnejšia, budovanie zastávok a napájacích staníc. Na konci každej koľajovej dráhy je potrebné postaviť depo, ktoré si vyžaduje ďalší záber pôdy.“
Autobusy zastávky a depo nepotrebujú?

„Z pohľadu obsaditeľnosti vozidiel jeľ:
- Obsaditeľnosť kĺbového autobusu je 135 osôb pri obsadenosti 5 osôb / m2
- Obsaditeľnosť električky je 319 osôb pri obsadenosti 6 osôb / m2“
Prečo páni odborníci porovnávajú dve čísla pri rôznej obsadenosti? A o akej električke a akom kĺbovom autobuse hovoria?

„Z tohto dôvodu sa vozovka nebuduje z asfaltového povrchu ale z tvárnic“
Preboha, kde sa buduje vozovka z tvárnic???
Reakcia na: Martin Fundárek #96315:
Nijak. Len celkovo som zhrnul také dobré veci na ich MHD. Ale keď také konečné sú tak asi nieje to pre nič za nič. Okrem toho tie konečné môžu byť aj uprostred ulice keď trať nepokračuje alebo sa len plánuje jej predĺženie a neoplatí sa vystavať dočasne slučku.
Reakcia na: S499.1023 #96177:
K obojsmerkám toľko, že okrem toho, že som sa snžil nájsť argumenty PRE tento typ elín tak ma opantali veľmi keď som bol poprvé v Brne a tam ich videl. Unavoval ma stereotyp BA - 2xT a K2... Okrem toho ešte Brnenské Anitry a ostatné novinky a celkovo pestrý vozový park a neporovnateľné električkové trate a intervaly.
Reakcia na: Marcelllooo #95783:
Ďakujem za link, materiál som si prečítal (v čase medializácie stanovísk ZDS v Bratislavských novinách na stránke chýbal, alebo naň bol zlý link).
Z materiálu podľa mňa nevyplýva, že by električka v Petržalke nebola potrebná, ale len to, že dočasný variant cez Starý most tak, ako sa navrhuje, je neefektívny. A s tým plne súhlasím.
Reakcia na: hoppusmark01 #96289:
Vtip na tom je to, že na 37 dokonca cez pracovné dni sú SOR-ky. Ten nápad so Solarismi je fajn ? určite by som ich tam dal, alebo aspoň v rannej špičke na pár spojov dal klbák, tak ako spravili s 53 a 191 (či to tak ešte je, neviem). Určite by som ten Mercedes videl najradšej na 21, aspoň ráno teda a určite v sedle na 68!
Reakcia na: enumaelish #96314:
Ako súvisia vandali s hlavovými konečnými?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.