Re #95965 810zssk: ved to je normalne, ja tiez nemam nic proti sklenenym skatuliam, ide mi len o princip akym sa v poslednej dobe stavaju... tieto principy mi velmi pripominaju hrrrbrrr stavanie za sociku s tym, ze za toho sociku to malo aspon aku taku koncepciu do buducnosti. Dnes ma kazdy parcelu, ktoru na 100% vyplni a potom tam na**re co najviac poschodi a vooobec ho nezaujima nieco take ako doprava, zivotne prostredie.
V BA bolo jedno obdobie, kedy sa postavili kvalitne budovy, ktore su zaujimave jednak dizajnom a jednak to neboli rychlokvasne tretotriedne projekty - tymi budovami su podla mna VUB a NBSka. Ale ostatne su fakt len skarede odflaknute (v jednej sa pohybujem) sklenene co najrychlejsie postavene skatule, ktore uplne kazia panoramu, a znizuju kvalitu zivota v meste. Napr CBC, nie su tam vyriesene parkovacie miesta (ale vobec) a tak tam ludia parkuju na detskych ihriskach medzi preliezkami.
V buducnosti tieto manhattany este sposobia vela problemov... mam totiz pocit ze su odflaknute viac ako panelaky
ešte k tým skleneným škatuliam.. Moderná architektúra neznamená vždy sklenené škatule.. Bohužiaľ v Bratislave sa stavajú takmer výlučne sklenené škatule, ktoré majú na míle ďaleko od kvalitnej modernej architektúry..
Čiže ak by si teraz zbúral nejakú historickú budovu, to, čo sa tam teraz postaví, určite nebude kvalitnejšie ako to, čo tam bolo doteraz...
Každý, kto sa aspoň trochu rozumie architektúre, ti povie, že tú budovu Gumonu treba zachovať.. Po dostavbe a kľudne aj nadstavbe z toho môže vzniknúť nádherná budova..
Nech sa stavia aj moderná architektúra, ale nech sa kvôli nej nebúrajú historické objekty! majú na to dosť miesta aj inde..
Tvoj odpor k "sklenenim skatuliam" neznamena ze je to naozaj take zle. Ono, taketo budovy sa stavaju vselikde, je to proste akozemodernaarchitektura. Tvoj nazor ti neberiem, ale v tomto asi pravdu mat nebudes.
Obavam sa ze nemas pravdu. Investor nezaujme rekonstrukciou starej budovy viac ludi ako vystavbou noveho na prvy pohlad "velkolepeho" komplexu. Jedine tak starych spominajucich Bratislavcanov, a tych zial nie je dost..
Ale však to presne potrebujeme. Keď skolabuje doprava v polovici mesta, potom si možno nájomcovia uvedomia, že pre ich fungovanie to nie je vhodná lokalita a budú chcieť preč. To vytvorí tlak na developerov a tí budú tlačiť na mesto aby s tým niečo urobilo. A potom to začne byť sranda. Ale kým sa k tomuto dostane, súčasní predstavitelia mesta už budú dávno zahojení.
Ake mnozstvo? Kto tam bude robit? A kto bude v tych hoteloch? Tursiti chodiaci sa pozerat na sklenene skatule? Nebudte smiesny...
Re #95934 Ike: Ale ved predsa chceme bratislavsky Manhattan, tak se vsim vsudy. Vies, ze vacsina obv. Manhatanu nevlastni auto, lebo by sa snim nikam nedostali?
Re #95941 Ike: Akurat elektricky na tej radiale su nejake prazdne.
A nezabudaj, ze tam je Dymitrovka, ktora kedysi zamestnavala veeela ludi.
Re #95949 intony: No postavili ju, v hlbke tusim 20 metrov... Tak nejak, nie som isty. Inak by nemali dostat kolaudacne, aj ked tu nato nikto nehladi...
investor si vsak neuvedomuje, ze hentym nikoho nezaujme. Keby vsak zrekonstruoval farbiku, dostaval, prisposobil tak po bytoch, kancelariach, kaviarnach, pivarnach sa len tak zaprasi... Zarobil by viac a ostalo by ponom nieco hodnotne.
Lebo to co tam je nakreslene vyzera ako semestralna praca studenta druheho rocnika fakulty architektury STU.
podla vizualneho prieskumu, cize pozretia sa na stavbu, ked este bola len v hrubych zakladoch pod zemou a priebezneho pozorovania usudzujem, ze v objekte sucasneho staveniska sa nenachadza ziadna podzemna stanica... ?
Áno, prvú (aj poslednú) podzemnú stanicu metra ? Čo s tým je, však netuším ani len náhodou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike