Ostatne to, že komunikuje s ľuďmi, ktorých uviedol, ešte neznamená, že s nimi spolupracuje.
Ja tiež komunikujem s ing. Parom ale na trakčnom vedení sa to neprejavuje, maximálne tak, že som v zámočku ing. Konárika vyvesený na nástenke s nápisom "Wanted" ? .
Takže Pezinčania nebudú (pod'la Teba) používať MHD, keďže bude vymetať celé mesto ale Modranci budú ryčať nadšením, že ich spoj bude vymetať Pezinok? Konzistentnejšie treba myslieť.
Až prestanú jazdiť od Bratislavy stovky autobusov, ktoré dnes jazdia súbežne so železnicou, bude potrebné v Pezinku zaviesť MHD. Bodka. To, čo tam DNES reálne jazí, nebude POTOM postačujúce, lebo POTOM to jazdiť nebude.
1. Ano ma dostatok vozidiel na 4. minutovy interval.
2. Nemas pravdu. K takym javom dochadza hlavne preto, ze s L5 cestuje vyrazne viac ludi ako s L3 a tak aj jej statie na zastavkach je dlhsie.
Re #95785 kecho: Nie, lebo ak ti cast cestujucich nemusi prestupovat, tak nech neprestupuje.
Re #95787 marian555: tunel sa bude robit az po reko zahradnickej.
Re #95780 Marcelllooo: Samozrejme aj VUD sa moze mylit, vsak ano. Lebo rad by som vedel, ako im to v tom ekonomickom vypocte vyslo, ked vyratali ze rekonstrukcia Stareho mosta je neoddovodnena ekonomicky a aj dopravne!!!!. A to z dovodu, ze Stary most sa MUSI rekonstruovat tak ci tak a pri jeho rekonstrukcii sa zlepsi plavebna draha, co je tiez doprava a to vodna. To, ze sa tam daju elektrickove kolaje je par desiatok milionov korun.
nech potom cez leto urobia aj zvojkoľajnenie Štúrovej, nájazd na Starý most, na Jesenského zase nech mesto uvoľní námestie pre nejakú rely pracháčov a DPB môže na dva mesiace eliny zrušiť úplne ?
btw. veľmi pochybujem o tom, že Ružinov bude trvať 8-9 týždňov - viď nedávno Vazovka či Rača...
Re #95788 Allredo:
pri rýchlosti a ochote zainteresovaných, hlavne pos.ancov ms Pe, ktorí každú chvíľu menia názor, akým spôsobom by mala byť trať vedená, asi elina do Pe nebude jazdiť vôbec - DPB aspoň ušetrí peniaze na nákup busov ?
...nech všetci prestúpia na smer, ktorým potom pôjdu... hehe, vlcaci by ta pohladom ukamenovali ? ?
system aky je momentalne zavedeny je na slusnej urovni, takze je zbytocne sa bavit o prelinkovani do doby, dokedy sa nebude jazdit elektrickami az do Petrzalky, za tych X rokov pretecie vela vody cez Dunaj a to ma dovtedy aspon 5krat prejde elina ? ?
Re #95757 Martin Fundárek:
stanica mi je srdečne ukradnutá, len sa mi zdá divné, že podľa čoho vznikol smer napr. Dúbravka-Ružinov, prečo nie napr Dúbravka-Zlaté Piesky či Rača ako je teraz? Inak, podľa toho, čo si teraz napísal - že "načo nadväznosti", by sa to dalo vyhnať do extrému a stačilo by aj takýchto 5 liniek: Stanica - centrum, Dúbravka - centrum, Piesky - centrum, Rača - centrum, Ružinov - centrum. A v centre (napr. točenie cez Obchodnú a Kamenné) nech všetci prestúpia na smer, ktorým potom pôjdu. Tento variant by nebol optimálny? ?
Neviem, ci to bol ten ing. Dulla v A4, zase mu nerobim a nekontrolujem program...
A zrejme sa jedna o toho isteho ing. Schlossera, s ktorym si sa stretol na uvod kariery. Neviem dovody tvojho negativneho pocitu ani k akemu stretu doslo, ale moje referencie (a ver ze prichadzaju z viacerych stran) ho odporucili. Osobne poznam jeho i jeho brata a zatial som sa nestretol s nicim, co by ich odbornost spochybnilo.
Spomeniem tiez ing. Kocura z VUD Zilina, ako dalsieho cloveka, s ktorym komunikujem...
A ak hodnotis odborne stanovisko na zaklade subjektivnych pocitov zo vztahu k jeho autorovi, tak si dovolim zase ja pochybovat o tvojej odbornosti a profesionalite. Zacina mi to pripominat postoj "Vsetci su blbci, len ja som lietadlo" a "vsetko je sprostost pkial to neni z mojej hlavy"...
Zákon Národnej rady Slovenskej republiky o cestnej doprave (168/1996).
§ 43 Zrušovacie ustanovenie
Zrušujú sa:
10. vyhláška Federálneho ministerstva dopravy č. 123/1979 Zb. o mestskej hromadnej doprave,
Knihu Mestská hromadná doprava od Habardu sa už dlhšie chystám požičať a zoskenovať. Ak sa mi to podarí, potom prípadným záujemcom pošlem. Len by som poprosil, ak niekto vie aký veľký je rozdiel medzi prvým a druhým vydaním (vraj v druhom niečo nie je), nech mi dá vedieť aby som vedel ktoré vybrať. ?
Hm, pokial viem, v Petrzalke sa zmena DPB diala v dvoch etapach. V 90tych rokoch doslo k precislovaniu liniek (a mozno drobnym zmenam v par pripadoch). Prelinkovanie nastalo pred tromi rokmi.
Mozem sa mylit, ale kedze mam z teba pocit, ze si tiez absolvoval nieco z teorie sieti, myslim, ze vies, ze existuju rozne cesty z pramena do ustia. Ak mas vsak z pramena do ustia len jeden mozny sled, neprelinkujes tu nic. Existuje totiz prave jedna cesta...
Pockaj, vsetko postupne. Najprv by som sa rad videl, ze DPB ma dostatok vozidiel, aby sa dal garantovat ten 4-min. interval. Potom mozeme hovorit o dalsich veciach.
A co sa tyka tych troch liniek - myslim, ze sucassne grafikony su robene tak, aby prave na tychto radialach doslo k synchronizacii a sa dosiahla prave ta vysoka frekvencia. Napriklad 5 min. interval medzi 3 a 5. Dalsich 5min medzi 5 a 11 a dalsich 5min medzi 11 a dalsou 3. Ked dochadza k takym javom, ako si uviedol, bude k nim dochadzat aj dalej, lebo na radiale bude jedinou zmenou len cislo transparentu. Dovodom je, ze siet nie je rovnomerne priepustna, ale posuva dopravu v davkach, co sa bohuzial tyka aj elektriciek vdaka casto nefungujucej preferencii MHD a blbym architektonickym rieseniem novostavieb, ktore riesia krizovanie blbymi semaformy, za co je zodpovedny v hlavnej miere v BA ing. Lunacek.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Ja tiež komunikujem s ing. Parom ale na trakčnom vedení sa to neprejavuje, maximálne tak, že som v zámočku ing. Konárika vyvesený na nástenke s nápisom "Wanted" ? .