Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #95729:
Ostatne to, že komunikuje s ľuďmi, ktorých uviedol, ešte neznamená, že s nimi spolupracuje.
Ja tiež komunikujem s ing. Parom ale na trakčnom vedení sa to neprejavuje, maximálne tak, že som v zámočku ing. Konárika vyvesený na nástenke s nápisom "Wanted" ? .
Reakcia na: Ike #95723:
Takže Pezinčania nebudú (pod'la Teba) používať MHD, keďže bude vymetať celé mesto ale Modranci budú ryčať nadšením, že ich spoj bude vymetať Pezinok? Konzistentnejšie treba myslieť.
Reakcia na: Solider #95717:
Až prestanú jazdiť od Bratislavy stovky autobusov, ktoré dnes jazdia súbežne so železnicou, bude potrebné v Pezinku zaviesť MHD. Bodka. To, čo tam DNES reálne jazí, nebude POTOM postačujúce, lebo POTOM to jazdiť nebude.
Reakcia na: Marcelllooo #95777:

1. Ano ma dostatok vozidiel na 4. minutovy interval.

2. Nemas pravdu. K takym javom dochadza hlavne preto, ze s L5 cestuje vyrazne viac ludi ako s L3 a tak aj jej statie na zastavkach je dlhsie.


Re #95785 kecho: Nie, lebo ak ti cast cestujucich nemusi prestupovat, tak nech neprestupuje.

Re #95787 marian555: tunel sa bude robit az po reko zahradnickej.

Re #95780 Marcelllooo: Samozrejme aj VUD sa moze mylit, vsak ano. Lebo rad by som vedel, ako im to v tom ekonomickom vypocte vyslo, ked vyratali ze rekonstrukcia Stareho mosta je neoddovodnena ekonomicky a aj dopravne!!!!. A to z dovodu, ze Stary most sa MUSI rekonstruovat tak ci tak a pri jeho rekonstrukcii sa zlepsi plavebna draha, co je tiez doprava a to vodna. To, ze sa tam daju elektrickove kolaje je par desiatok milionov korun.
Reakcia na: marian555 #95787:

nech potom cez leto urobia aj zvojkoľajnenie Štúrovej, nájazd na Starý most, na Jesenského zase nech mesto uvoľní námestie pre nejakú rely pracháčov a DPB môže na dva mesiace eliny zrušiť úplne ?
btw. veľmi pochybujem o tom, že Ružinov bude trvať 8-9 týždňov - viď nedávno Vazovka či Rača...


Re #95788 Allredo:
pri rýchlosti a ochote zainteresovaných, hlavne pos.ancov ms Pe, ktorí každú chvíľu menia názor, akým spôsobom by mala byť trať vedená, asi elina do Pe nebude jazdiť vôbec - DPB aspoň ušetrí peniaze na nákup busov ?


a jeden OT ku
http://spravy.pravda.sk/do-kanala-uz-nepojde-nezmesti-sa-tam-klavir-f2o-/sk_regiony.asp?c=A080205_082424_sk_regiony_p04 uvedenúmu na úvodnej stránke - "Keby niekto vedel o byte či staršom domčeku v okolí Bratislavy do osemstotisíc korún, boli by sme radi, keby nám dal vedieť" - ten človek je strašný optimista, byt v BA určite pod dva milióny nezoženie...
Reakcia na: Mikimaus #95784:
? Zas sa novinárske hyeny predviedli. Oni snáď dajú do titulku čokoľvek len kvôli kliku. ?
Reakcia na: kecho #95785:
...nech všetci prestúpia na smer, ktorým potom pôjdu... hehe, vlcaci by ta pohladom ukamenovali ? ?
system aky je momentalne zavedeny je na slusnej urovni, takze je zbytocne sa bavit o prelinkovani do doby, dokedy sa nebude jazdit elektrickami az do Petrzalky, za tych X rokov pretecie vela vody cez Dunaj a to ma dovtedy aspon 5krat prejde elina ? ?
Reakcia na: kecho #95786:

Tak to bude sranda, do KV vsetko cez nabrezie a do Ruzinova bez elin. Hmm bude srandy kopec ?
Reakcia na: S499.1023 #95703:
Re #95757 Martin Fundárek:
stanica mi je srdečne ukradnutá, len sa mi zdá divné, že podľa čoho vznikol smer napr. Dúbravka-Ružinov, prečo nie napr Dúbravka-Zlaté Piesky či Rača ako je teraz? Inak, podľa toho, čo si teraz napísal - že "načo nadväznosti", by sa to dalo vyhnať do extrému a stačilo by aj takýchto 5 liniek: Stanica - centrum, Dúbravka - centrum, Piesky - centrum, Rača - centrum, Ružinov - centrum. A v centre (napr. točenie cez Obchodnú a Kamenné) nech všetci prestúpia na smer, ktorým potom pôjdu. Tento variant by nebol optimálny? ?
Reakcia na: Martin Fundárek #95762:
VUD funguje stale, naposledy som s nimi bol minuly rok v Holliday Inn, kde bola konferencia o buducnosti dopravy.

VUD skonstatovalo, ze docasny variant NS MHD (cez Stary most) je neodovodneny ekonomicky aj dopravne.

O tych ostatnych veciach tu zdielam svoje osobne poznatky, samozrejme.
V NC je fotka MB Capa City. Na zadnej casti ma nemecke, na prednej slovenske napisy. EC nalepene nema, ale obdrzal nove logo DPB
Reakcia na: Martin Fundárek #95759:
Neviem, ci to bol ten ing. Dulla v A4, zase mu nerobim a nekontrolujem program...

A zrejme sa jedna o toho isteho ing. Schlossera, s ktorym si sa stretol na uvod kariery. Neviem dovody tvojho negativneho pocitu ani k akemu stretu doslo, ale moje referencie (a ver ze prichadzaju z viacerych stran) ho odporucili. Osobne poznam jeho i jeho brata a zatial som sa nestretol s nicim, co by ich odbornost spochybnilo.

Spomeniem tiez ing. Kocura z VUD Zilina, ako dalsieho cloveka, s ktorym komunikujem...

A ak hodnotis odborne stanovisko na zaklade subjektivnych pocitov zo vztahu k jeho autorovi, tak si dovolim zase ja pochybovat o tvojej odbornosti a profesionalite. Zacina mi to pripominat postoj "Vsetci su blbci, len ja som lietadlo" a "vsetko je sprostost pkial to neni z mojej hlavy"...
Reakcia na: Papyr #95774:
Zákon Národnej rady Slovenskej republiky o cestnej doprave (168/1996).
§ 43 Zrušovacie ustanovenie
Zrušujú sa:
10. vyhláška Federálneho ministerstva dopravy č. 123/1979 Zb. o mestskej hromadnej doprave,

Knihu Mestská hromadná doprava od Habardu sa už dlhšie chystám požičať a zoskenovať. Ak sa mi to podarí, potom prípadným záujemcom pošlem. Len by som poprosil, ak niekto vie aký veľký je rozdiel medzi prvým a druhým vydaním (vraj v druhom niečo nie je), nech mi dá vedieť aby som vedel ktoré vybrať. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #95758:
Hm, pokial viem, v Petrzalke sa zmena DPB diala v dvoch etapach. V 90tych rokoch doslo k precislovaniu liniek (a mozno drobnym zmenam v par pripadoch). Prelinkovanie nastalo pred tromi rokmi.

Mozem sa mylit, ale kedze mam z teba pocit, ze si tiez absolvoval nieco z teorie sieti, myslim, ze vies, ze existuju rozne cesty z pramena do ustia. Ak mas vsak z pramena do ustia len jeden mozny sled, neprelinkujes tu nic. Existuje totiz prave jedna cesta...
Reakcia na: Martin Fundárek #95760:
Pockaj, vsetko postupne. Najprv by som sa rad videl, ze DPB ma dostatok vozidiel, aby sa dal garantovat ten 4-min. interval. Potom mozeme hovorit o dalsich veciach.

A co sa tyka tych troch liniek - myslim, ze sucassne grafikony su robene tak, aby prave na tychto radialach doslo k synchronizacii a sa dosiahla prave ta vysoka frekvencia. Napriklad 5 min. interval medzi 3 a 5. Dalsich 5min medzi 5 a 11 a dalsich 5min medzi 11 a dalsou 3. Ked dochadza k takym javom, ako si uviedol, bude k nim dochadzat aj dalej, lebo na radiale bude jedinou zmenou len cislo transparentu. Dovodom je, ze siet nie je rovnomerne priepustna, ale posuva dopravu v davkach, co sa bohuzial tyka aj elektriciek vdaka casto nefungujucej preferencii MHD a blbym architektonickym rieseniem novostavieb, ktore riesia krizovanie blbymi semaformy, za co je zodpovedny v hlavnej miere v BA ing. Lunacek.
Reakcia na: Martin Fundárek #95761:
Ja to ale zatial ani nespochybnujem. Len som poprosil o dodanie prepoctov, aby som si to mohol preist.
Reakcia na: Ike #95769:
Je to definovane, vid #95751

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.