Milé dieťa za monitoríkom, hlásaš bludy. Samozrejme, že normy sú pre električky odlišné, električka NIE JE železničná trakcia (to na akej VŠ učia takú odbornú terminológiu? Ja poznáím trakciu elektrickú, motorovú, parnú...), električka je DRÁHA a železnica je tiež DRÄHA, ale iná.
No vďaka tomu "včleneniu" sa tá ich bývalá MHD stala veľmi neprehľadnou. Predtým boli normálne CP na www.cp.sk v sekcii MHD.
1; Vie niekto približne o koľko percent sa zrušením MHD znížili dopravné výkony vrámci Pezinka?
2; Ja si teraz nie som istý, nepremávali v MHD Pezinok náhodou nejaké staré Karosy v mestskom prevedení, ktoré sa potom vyradili? Nástup bol len cez predné dvere, čo som počul.
3; Tarifu mala MHD Pezinok odlišnú od tarify prímestskej dopravy či bola jednotná? Ja si to fakt nepamätám, nakoľko MHD Pezinok som tuším ani nikdy nevyužil.
4; Viem, že MHD bola aj v Malackách a tá sa (asi tiež niekedy vtedy ako v Pezinku) zrušila. Tam sa jej časť včlenila do ktorej prímestskej linky? Žeby do žiadnej? ?
Maximálny sklon pre električku je 80 promile, pre metro 40 promile, pre železnicu podľa toho, aké druhy vlakov máš v úmysle plánovať. Žiadne "myslím 12%", žiadne "dakde pri Medenej alebo Tallerovej". Predlož výpočty.
Dobrý deň.
Tak ma napadá, ohľadom dĺžky autobusov. Keď sa dívam na tie 18 a nejaké drobné vozy (NB 18 City a CapaCity) tak dostávam pocit, že sa to ku nám (s tým veľkým zadkom ☺ moc nehodí. Vie niekto ako na cestách obstál sor ?
trochu si zmanipuloval svoju reakciu, alebo sme sa nepochopili. len na rychlo si nieco vyhladajme:
13.11.2006: ...V uliciach mesta v nedeľu dokončili testovanie nízkopodlažnej klimatizovanej električky českej výroby pre talianske mesto Cagliari, pričom podobný typ plánuje nakúpiť v najbližších rokoch aj DPB.
"Keď sa začiatkom budúceho roka vypíše tender, o dva roky by sme v Bratislave mohli mať podobné električky," poznamenal Zachar.... http://www.sme.sk/c/2998198/Elektricky-v-Petrzalke-budu-najskor-o-dva-roky.html
Ja skutočne zaujímavá Tvoja schopnosť vysoko selektívneho videnia, keď na jednej strane odmietaš v PK prestupovať a na druhej strane by si nechal celý Pezinok chodiť na stanicu pešo.
Preto diskusiu s Tebou prestávam pokladať za konštruktívnu, keďže nie si schopný odosobniť sa od egoistického hľadiska.
Ked chces hovorit o pocitoch a dojmoch, tak tu mas tiez jeden: Mne sa zase zda, ze tu je kazdy šotoodborníkom, zijucim v alternativnom svete Transport Tycoon... ?
Priznam sa, v dobrej viere som to tu nacal dufajuc, ze sa tu niekto chyti a ukazuc svoju odbornost s kym by sa tu dala viest rozumna debata, aby som nasiel dalsich ludi, ktorych to nielenze zaujima, ale sa tomu aj rozumeju a maju k tomu aj co povedat, co by sa dalo v praxi vyuzit, co by sa dalo pouzit, co by sa dalo posunut aj dalej. Bohuzial som sa mylil.
Ten návrh JE prelůinkovaním, evidentne si si ho pozrel ZLE. Dokiaľ tu budeš omieľať také hovädziny, si pre mňa len autista s naspamäť naučenými štúdiami...
Pokiaľ bude MHD rentabilná, nebude ju mesto musieť financovať, drúčik. Nevieš, čo meliaš, nejaký kockoš, čo nevystrčí hlavu od monitora a žije vo vlastnom svete, čo?
Keď tak na to teraz lepšie pozerám, nevyzerá to na električku, ale na autobus zo Šafka...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023