Aj ja sa pripajam. Castejsia komunikacia s ludmi, ktori MHD rozumeju trochu viac ako bezni cestujuci, by vam mohla pomoct najst vhodne, jednoduche a lacne riesenia na mnozstvo problemov DPB. ?
"Verím, že zvíťazí zdravý rozum."
To asi všetci diskutujúci z imhd. ? ?
Váž. pán generálny riaditeľ: ďakujeme za príspevok a dúfame že s Vašimi názormi sa priamo (nie cez médiá) na tomto fóre budeme stretávať častejšie, a nie len keď sa budete musieť brániť voči obvineniam. ?
Vážený pán Lubomir,
Váš diskusný príspevok zo 17.1.2008 (14:00) na moju osobu je rana pod pás a nesvedčí o serióznom prístupe k diskusii. Je to aj otázka osobnej etiky, kedy skrývajúc sa za NICk-name verejne osoèím iného èloveka. Neviem èi by ste to urobil i priamo do oèí.
K informáciám ktoré ste zverejnili uvádzam nasledovné:
1.
Ja ako poslanec MÈ Karlova Ves Vám s plným vedomím a svedomím garantujem, že sme pozemok spoloènosti Karloveské rameno nepredali za cenu, ktorá je krádež, ako tvrdíte. Cena 4.500,-Sk za meter štvorcový za pozemok v záplavovom pásme nie je pod¾a mòa podhodnotená. Komentáre typu, že v Karlovej Vsi sa predávajú pozemky za 10.000 Sk/m2 je úèelová manipulácia. Cena pozemku sa vždy odvíja od jeho polohy, prístupu sietí a platným ÚP. V roku 2006 predalo hlavné mesto pozemok pri Shell pumpe (100 m od ramena) na základe verejnej súťaže za 4.200,-Sk/m2, èo bolo menej a za lukratívnejší pozemok. Suma, ktorú mestská èasť zinkasuje cca. 25.000.000,-Sk bude použitá na výstavbu novej obecnej lodenice.
2.
DPB,a.s. spolupracuje so spločnosťou SOR 8 rokov. Významná časť flotily voziediel SOR bola zakúpená ešte pred kapitálovým vstupom JaT do SOR-ky. Vozidlá vykazujú najnižšiu poruchovosť v podniku a výborné prevádzkové hodnoty. O obmene vozového parku sa otvorila diskusia ešte pred vývojom 18m vozidla v SOR. Rozhodnutie o parametroch tendra bude na základe výsledku odborného posúdenia, kde budú zoh¾adnené aspekty ekonomiky, ale aj typu, resp. druhu pohonu a prevádzky na Bratislavských komunikáciách. V rámci tohoto nedošlo k žiadnemu rozhodnutiu. Zapožièaných sme mali niekoľko vozidiel od rôznych výrobcov. Robíme nezávislé vyhodnocovanie prevádzky, máme na to schválenú metodiku. Dokonca sa zbierajú názory vodièov, ktoré sa odkladajú do zapeèatených obálok.
ano, ja som tiez skoro zabudol chodit ked mi prichadzal na 95. tie vyfukove exhalaty v interieri su fakt nieco. najlepsie su okolo harmoniky. trochu som vyudeny nevedel som kolko listkov si mam na ten historicak pricvaknut...
DNES RANO MI USLA AKURAT 4945 NA 95 SMEROM NA SAFKO ASI TAK 8.05 NA HROBAKOVEJ. NA SAFKU SOM JU STIHOL A ESTE CESTOU PO STAROM MOSTE SME STRETLI DRUHY IKARUS 280 - ASI 4958 !!!!!!! TAKZE NASI VETERANI SA POCHLAPILI A URCITE KUS VDAKY PATRI AJ TYM CO TO DALI DO CHODU !!!!!!!!!!!!!! NEVIEM SI PREDSTAVIT MHD BEZ IKARUSOV, UY DAVNO MALI ODPOCIVAT ALE AKOSI NASA MHD ICH NECHCE PUSTIT AKOBY TUSILA ZE S POSLEDNYM IKACOM ODIDE ONA SAMA CELA ? ? ? KL OB UK ESTE RAZ DOLE PRED SAMOTNYMY VOZIDLAMI A DETTO MECHANIKMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ? ? ? ? ? ?
K téme riešenia problému Kindermafie, otravných šotodetičiek, vandalizmu a kleptomanov - môj názor je spoplatniť celú akciu. Povinne. Sumou, ktorá neodradí slušných ľudí, čo majú záujem to "zažiť", a ktorá zároveň efektívne odfiltruje tých, ktorí by tam prišli robiť bordel a kradnúť. Takých 200 Sk by som ochotne a rád za takúto akciu zaplatil, a myslím si, že by zostalo len zanedbateľné (ak vôbec nenulové) množstvo tých, ktorí by si na akciu naozaj zaslúžili ísť, a kvôli cene by nešli.
Spolu s tým by som pridal ešte jeden prvok - informačné príhovory na začiatku akcie, kde organizátori objasnia niektoré základné veci, a vďaka čomu budú aj všetci uvedomelí (ktorých tam bola isto väčšina) vedieť efektívne kontrolovať dodržiavanie "pravidiel" a napomáhať tak udržaniu poriadku. Sám sa ochotne hlásim ako jeden z tých, ktorí by mohli zabezpečovať takéto informovanie, a aj priebežne počas akcie.
Ale aj napriek problémom s kleptomanskými detičkami - akcia bola veľmi vydarená, a organizátorom patrí obrovské ĎAKUJEME ?
A ešte jedno P.S. - 4945 má už opravený alternátor, a v nedeľu úspešne a bez problémov odjazdila službu 131/1. Po žiadanej výmene bateriek (ktoré sú už v katastrofálnom stave, a ktoré boli prvotnou príčinou poruchy v sobotu) by sa ešte do skončenia platnosti TP mala objavovať v premávke, spolu so 4947 a 4958
Nic si z toho nerob. Pri jeho skvelych popisoch si tukaju na celo vsetci, s ktorymi som sa o tom rozpraval, vratane niektorych jeho byvalych spolupracovnikov Ja by som Konovi odporucil kupit si pre ten jeho klub vlastny Ikarus a fotit si ho, ako ho len napadne. Hlavne nech sa neobjavuje na inych akciach a nekazi organizatorom alias "historiechtivym jedincom" radost. Este dobre, ze nebol na vcerajsej decentnejsej rozlucke s dotycnymi vozmi na 131 a 141. Asi by ho z tych SPZtiek slak trafil
Aj ja mam 14 a nerobilo mi problem niekolkokrat v beznej premavke takychto ludi vodicovi nahlasit. Nevidim dovod preco by si to nemohol spravit aj ty.. nepochopim ako sa moze fanusik MHD pozerat na to ako niekto nici takyto nadherny kusok.
A čo ste ako durní Slováci nič ďalej neurobili? Ísť za vodičom a nahlásiť to polícii?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus
Spolu s tým by som pridal ešte jeden prvok - informačné príhovory na začiatku akcie, kde organizátori objasnia niektoré základné veci, a vďaka čomu budú aj všetci uvedomelí (ktorých tam bola isto väčšina) vedieť efektívne kontrolovať dodržiavanie "pravidiel" a napomáhať tak udržaniu poriadku. Sám sa ochotne hlásim ako jeden z tých, ktorí by mohli zabezpečovať takéto informovanie, a aj priebežne počas akcie.
Ale aj napriek problémom s kleptomanskými detičkami - akcia bola veľmi vydarená, a organizátorom patrí obrovské ĎAKUJEME ?
A ešte jedno P.S. - 4945 má už opravený alternátor, a v nedeľu úspešne a bez problémov odjazdila službu 131/1. Po žiadanej výmene bateriek (ktoré sú už v katastrofálnom stave, a ktoré boli prvotnou príčinou poruchy v sobotu) by sa ešte do skončenia platnosti TP mala objavovať v premávke, spolu so 4947 a 4958