Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #92523:
respektive to delenie na lokalnu (miestu) primestsku a mimomestsku je velmi velmi relativne a nie je to delenie dopravy ako takej...
a presne ako som spominal ze de facto primestska linka je sucast MHD a defacto lokalna linka je obsluhovana spolocnostou co prevadzkuje primestsku dopravu 🙂
Reakcia na: Emo #92521:

to nie je pravidlo...
Stupava je mesto a tiez tam nejazdi MHD ale primestska, ktora ma charakter MHD...
Cierna voda patri do katastra obce Chorvatsky Grob... ta obec a jej kataster nepatria do BA ale do okresu Senec...
cize rovno pod "oknami" mas 2 pripady ktore tvoju teoriu rusia...

a to nespominam MHD v Ziline, kde do urcenych obci mimo katastra Ziliny ide MHD a do inych "len" primestska...

cize podla mna su to vsetko linky rovnake, akurat niektore su normalne, potom su expresne a potom su extra-expresne (primestske)...

Ano, doprava sa podla odbornikov deli na mestsku, primestsku a mimomestsku, no toto delenie nie je v sucasnosti nejako dolezite a nedava sa na neho doraz
Reakcia na: Emo #92520:
"Čo tým získaš, keď Ti v jednej trase pôjdu vlak aj autobus?"

Vlastne nič. Z DNV tiež jazdia súbežne vlaky aj autobusy na Hlavnú stanicu, treba zrušiť linku 21.
Reakcia na: Ike #92517:
Presne ten, čo som napísal v #92468 ?
Reakcia na: 810zssk #92483:
To mi príde ešte horšie ako linka do Hainburgu. Akurát tým spravíš súbeh s vlakom. Čo tým získaš, keď Ti v jednej trase pôjdu vlak aj autobus?
Reakcia na: Peon #92471:


2. "A za bývalého režimu tam bola nejaká non-stop hraničná stráž?"

Asi hej, tak ako vtedy na celej hranici s Rakúskom.

2. Autobusová asi nie, aspoň nie priama. Ale tam zas chodí vlak z Petržalky. ?
Reakcia na: eripmav #92493:
Ako som už povedal v #92516:

"Akurát že prímestská doprava môže na území mesta/obce aj dopĺňať, resp. nahrádzať MHD."

Petržalka má dopravnú obslužnosť na takej úrovni, že linky SAD tu ani nepotrebujeme. A obyvatelia Devína a Čunova tú možnosť nemajú proste preto, že tadiaľ prímestské linky proste nepremávajú. Keby tam napr. Slovak lines chcel zaviesť prímestskú linku, prosím. Nech. Len nech ju nezavádza DPB, ten má problém zabezpečiť MHD v Bratislave a nie aby robil ešte prímestkú dopravu (čo ani nie je jeho povinnosťou).
Reakcia na: Emo #92516:
tak mi napis ake su rozdiely medzi primestskou a mestskou hromadnou dopravou... okrem toho ze u nas je v kompetenciach roznych dopravcov...?
Reakcia na: Ike #92492:
Nesúhlasím. Stojím si za tým, čo som napísal v #92468 Akurát že prímestská doprava môže na území mesta/obce aj dopĺňať, resp. nahrádzať MHD. ?
Reakcia na: Papyr #92491:
Ja som písal, že ju treba preskočiť? Nie, ja som len vysvetľoval rozdiely. ?
Reakcia na: enumaelish #92513:
Ja uz som za to nech sa na Petrzalku s***. Bolo im predlozenych XY rieseni, pokial nieco nejde pod zemou oni to nechcu. Preto bude najlepsie ak sa na nich proste vybodneme, nema zmysel stracat cas hladanim vhodneho systemu pre Petrzalku. Radsej nech sa mesto venuje ostatnym MC. Mozno raz v Petrzalke pochopia...
Nečítam moc príspevky nazad takže dosť možné, že dakto sa už vyjadril k tomuto http://www.bratislavskenoviny.sk/61506/doprava/petrzalka-chce-viest-nosny-system-pod-zemou
Môj názor je ten, že ak mesto počíta s rozvojom Petržalky tak bude aj potreba rozvíjať samotný nosný systém v Petržalke, ktorý sa určite potom neobmedzí len na jednu trať. Vedením trate v tuneli by vyšla celá stavba a neskôr údržba a rozširovanie trate oveľa viac. Okrem toho by slúžila čiste len pre potreby dopravy a odpadla by tým možnosť trať aktívne zakomponovať do celkového vzhľadu územia čo je škoda. Ale pochybujem, že trať bude vyzerať inak ako sucho zabetónovaná a väčšinou v násype ak by bola na povrchu. Akurá tak cash za práce by bol akoby sa budovala tá trať neviem ako extra, čo pochybujem, že bude...
Reakcia na: 810zssk #92504:
Kamarat mi hovori. Ja som rad ze Durkovsky je primatorom. Vies, kto nic nerobi nic nepokazi ?
Reakcia na: 810zssk #92502:
jj, tiez by som rad videl financne toky Bratislavskeho kraja podla okresov. Ci 70% prijmov BSK ide do okresov BA I-V. Ja osobne otom pochybujem.
Reakcia na: hoppusmark01 #92509:
A ešte jedno upresnenie, tých 97,45% patrí Wiener Linien GmbH (nie Wiener Linien GmbH & Co KG) až tie Wiener Linien zase patria na 100% der Stadt Wien.
Reakcia na: hoppusmark01 #92508:
tak ešte raz oprava: Wiener Lokalbahnen: založené v roku 1888, Akcionári: Wiener Stadtwerke Holding(97,45%), zvyšní akcionári(2,55%)..
Reakcia na: bwd #92506:
aha, sorry, pomýlil som sa, Wiener Lokalbahnen sú v 100%-tnom vlastníctve Wiener Linien, a tie sú v 100%-tnom vlastníctve mesta Viedeň
Reakcia na: 810zssk #92502:
aj si si odpovedal Re #92504 810zssk: ?
Reakcia na: hoppusmark01 #92498:
"Badner Bahn je v 100%-tnom vlastníctve ÖBB, takže to si brúsia zuby vlastne ÖBB"

Volovina. 'Badner Bahn' (teraz sa volá 'Wiener Lokalbahn') je samostatná súkromná spoločnosť, ktorá má s ÖBB spoločné len to, že je s ňou zružená vo VOR.
Reakcia na: 810zssk #92504:
neratajuc plany, ale tych uz bolo..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.